Været er flott. Men kaldt jaFøles ikke som vår med -14 akkurat nå.Men må innrømme at det er helt greit med så kaldt når det er så fint vær ute.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Været er flott. Men kaldt jaFøles ikke som vår med -14 akkurat nå.Men må innrømme at det er helt greit med så kaldt når det er så fint vær ute.
![]()
God morgen.
Vårstemningen er noe fraværende
Samtale i morges:
Kle på deg nå da, det er kaldt.
Er det pluss eller minusgrader?
Det er minus vennen. Litt mange. (*)
Jippi!!!
Jippi??
Ja, for i går var det minus og dagen før også, så kanskje det plutselig blir skøyteis!!
(*) vi bor på Sunnmøre. 8 kuldegrader er mer enn vi er vant med.
Snø har vi ikke, men meget trolig skøyter i helgaJa den er egentlig det her og. Det er masse snø ute. Sola blir sterkere og holder seg oppe lenger da, og det er jo litt kos![]()
Denne mnd har jeg termin med lillesøster!!!! [emoji7]
Håper mars blir fin for dere alle![]()
Gleder meg til våren, men jmf mitt forrige innlegg: det er kaldt
Denne mnd har jeg termin med lillesøster!!!! [emoji7]
Føles ikke som vår med -14 akkurat nå.Men må innrømme at det er helt greit med så kaldt når det er så fint vær ute.
![]()
God morgen [emoji4]
Har begge barna hjemme. For kaldt å levere lillegutt idag
Føles ikke som vår med -14 akkurat nå.Men må innrømme at det er helt greit med så kaldt når det er så fint vær ute.
![]()
Jeg er egentlig veldig sikker på at det bor en gremlin eller noe i huset her som går rundt og roter!
HahaJeg er egentlig veldig sikker på at det bor en gremlin eller noe i huset her som går rundt og roter!

Gleda meg til mars lengeMars gjør noe med humøret[emoji1]
Så spennendeDenne mnd har jeg termin med lillesøster!!!! [emoji7]
20 minus herGod morgen.
Vårstemningen er noe fraværende
Samtale i morges:
Kle på deg nå da, det er kaldt.
Er det pluss eller minusgrader?
Det er minus vennen. Litt mange. (*)
Jippi!!!
Jippi??
Ja, for i går var det minus og dagen før også, så kanskje det plutselig blir skøyteis!!
(*) vi bor på Sunnmøre. 8 kuldegrader er mer enn vi er vant med.
Jupp min bursdagsmndGod morgen.
Kjekt med ny måned ja.
Jupp min bursdagsmnd
Samme her [emoji848][emoji23]rydder å rydder,men tar ikke lange tiden før det er likens [emoji85]