Skravletråd Mars!

Hva skal du der? Eller ringer du?:)
skulle ringe for å høre hvordan man flyttet over foreldrefradraget. så var det bare å trykke på den posten, men ante ikke hvilken og nå vet jeg ikke hva jeg skriver der eller om jeg sletter den posten fra meg og setter den opp hos mannen :p

jeg har studielån så lånekassen kommer å tar mine penger + han fikk baksmelll pga meg :p

Ja,hun ble heldigvis fornøyd med noen fargespenner og ei flette :p

"elsaflette" er stort sett bursdagshår her i huset. Heldigvis er hun egentig fornøyd med en flette, men gjerne kan den komme ut på siden av hodet.

JEg er slett ikke frisør....

Da sovna babyen på meg rett før vi skulle ut. Dra ut likevel og satse på at hun greier å sove seg gjennom noen ærender, eller la henne sove en times tid hjemme først, for å så bli litt sent ute med tidsskjemaet for ettermiddagen..? Hmm..

God morgen :)
Hun fikk nesten 8 timer med søvn burde holde det.
Sitter å spiser frokost nå :) håper hun sovner før idag
Skal gi beskjed at hun skal ha truse under bleia og på do hver time i bhg. Må bare regne ut hvor mange truser hun må ha
Tenker det blir etter hun har sovet, så 3 truser sånn ca :)
8 t er ikke mye for ei lita ei.

"elsaflette" er stort sett bursdagshår her i huset. Heldigvis er hun egentig fornøyd med en flette, men gjerne kan den komme ut på siden av hodet.

JEg er slett ikke frisør....
Elsa - flette er en slager her i huset også, men i dag var det greit med litt hår ned, noe hun vanligvis ikke får lov å ha i bhg :)

Paracet er fine greier

En nødvendighet.

Likevel føler jeg meg ikke bra, så mannen triller tur med hund og baby mens jeg sitter under bleddet og suger halspastiller og føler meg dårlig

8 t er ikke mye for ei lita ei.
heldigvis sover henne halvannen time på dagen :) er ikke så mye å gjøre når henne ikke vil sove :/ men retter seg vel etter hvert :)

Elsa - flette er en slager her i huset også, men i dag var det greit med litt hår ned, noe hun vanligvis ikke får lov å ha i bhg :)

Ikke hår ned i bhg? Min fempring har løst hår 99% av dagene i bhg hun...

sove jeg nå :) snakkes senere :D

Back
Topp