Jippi, så deiligFor første gang på 10 år får faktisk gubben igjen på skattenveldig greit å slippe baksmell (ikke at det har vært store smeller tidligere) når vi bare har en hovedinntekt
![]()
Her får også mannen igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så deiligFor første gang på 10 år får faktisk gubben igjen på skattenveldig greit å slippe baksmell (ikke at det har vært store smeller tidligere) når vi bare har en hovedinntekt
![]()
Har gått i arv herLikevel! Jeg har ikke gård og skog![]()
hihi så braJa,hun ble heldigvis fornøyd med noen fargespenner og ei flette![]()
Regna med detHar gått i arv her
Veldig fornøyd![]()
skulle ringe for å høre hvordan man flyttet over foreldrefradraget. så var det bare å trykke på den posten, men ante ikke hvilken og nå vet jeg ikke hva jeg skriver der eller om jeg sletter den posten fra meg og setter den opp hos mannenHva skal du der? Eller ringer du?![]()
Ja,hun ble heldigvis fornøyd med noen fargespenner og ei flette![]()
Tusen takk, en stor dag i husetHipp hurra for snuppa di![]()
Paracet er fine greierGlad jeg slipper jobb. Men paracet skal jeg ha
8 t er ikke mye for ei lita ei.God morgen
Hun fikk nesten 8 timer med søvn burde holde det.
Sitter å spiser frokost nåhåper hun sovner før idag
Skal gi beskjed at hun skal ha truse under bleia og på do hver time i bhg. Må bare regne ut hvor mange truser hun må ha
Tenker det blir etter hun har sovet, så 3 truser sånn ca![]()
Elsa - flette er en slager her i huset også, men i dag var det greit med litt hår ned, noe hun vanligvis ikke får lov å ha i bhg"elsaflette" er stort sett bursdagshår her i huset. Heldigvis er hun egentig fornøyd med en flette, men gjerne kan den komme ut på siden av hodet.
JEg er slett ikke frisør....
Det skjønner jeg du gjørAllerede rukket å gjøre meg ferdig hos legen, og tatt blodprøver. Det er bare pyyton, spør du meg. Hater det!
Paracet er fine greier
Je he det sier du ikke om 12 år ;(Litt for tidlig etter min mening![]()
heldigvis sover henne halvannen time på dagen8 t er ikke mye for ei lita ei.
Elsa - flette er en slager her i huset også, men i dag var det greit med litt hår ned, noe hun vanligvis ikke får lov å ha i bhg![]()
Ja håper det jeg ogsåHåper du får tatt igjen litt søvn da![]()
Kos dere i dagNei nå må jeg snart vekke lille Jvi skal på babydate med en fra termingruppa her
wiiih
Mhm jeg synes også detBrrr kaldt:-/