Skravletråd Mars!

skal snakke med mannen når han kommer hjem om vi skal ta en uke eller noe sammen med svigerfar mens han er i permisjon :) svigerfar har flyttet til sverige ut på landet der. han overfører ferien sin til neste år

Så fint

Får igjen litt her også, ikke allverdens, dog med forbehold om at vi må se gjennom den men sånn første øyekast så ser det jo rett ut og den har egentlig stemt helt fint siden det året de innså at det er likegreit å gi meg nok av vår felles gjeld til at jeg ikke må betale formuesskatt (halvt hus hver og mannen all gjelden ser nemlig plutselig rik ut) så nå til dags får jeg overført et par mill (de kunne jo nøyd seg med mindre da, men han får beholde nok til å ikke få formue han også) så jeg har ikke endret på den på flere år.

Ikke restskatt da i det minste, det er jo flott. Og egentlig ganske rett skatteberegning. Får se hvordan mannen sin slår ut før jeg lar saken ligge for nå

Og mannen minne meg på at han mot sin vilje og det han hadde bedt om fikk utbetalt en stor sum i sluttoppgjør i desemver med halv skatt så jepp, baksmell på sånn 17K eller deromkring.

41 min ventetid på skatteeaten da :p

Aldri hørt om pofiber. Ikke samme som fiberhusk? Regner med jeg må på helsekosten uansett. Er den god den bunnen?
Det er ikke det samme som fiberhusk nei. Her kan du lese om det http://www.helseogkost.no/nettbutikk/matvarer/mel-flak-gryn-glutenfritt/Pofiber-glutenfritt. Dette er ihvertfall den beste pizzabunnen vi har laget, mannen er vant til vanlig pizza, men han å syns denne her er kjempe god ;) og så er den veldig kjapp og enkel å lage, bare husk å ha plastfolie over når du skal kjevle den ut da den er veldig klissete.

Det er ikke det samme som fiberhusk nei. Her kan du lese om det http://www.helseogkost.no/nettbutikk/matvarer/mel-flak-gryn-glutenfritt/Pofiber-glutenfritt. Dette er ihvertfall den beste pizzabunnen vi har laget, mannen er vant til vanlig pizza, men han å syns denne her er kjempe god ;) og så er den veldig kjapp og enkel å lage, bare husk å ha plastfolie over når du skal kjevle den ut da den er veldig klissete.
Ah. Takk for link :) vi har laga en bunn med soyaprotein, men smaken er noget merkelig. Så vil gjerne prøve noe nytt :)

Back
Topp