Det er jo ikke så illeDet går nok fint. Det er uansett snakk om å levere ham 10 minutter tidligere ca, så det skal jeg klare altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke så illeDet går nok fint. Det er uansett snakk om å levere ham 10 minutter tidligere ca, så det skal jeg klare altså![]()
God bedring til snuppa diJeg har strikket min andel med bleiebukser (altså ulltruse sånn ca) til de andre, det er fort gjort. Bare ikke i kveld når jeg sitter med ei småvarm jente på fanget. Vaksinedag. Og egentlig er tre på en dag litt mye. De to de blir utilpass og får feber av, OG den de blir dårlig i magen av. Altså kan man fort ende med diare kombinert med behov for paracet
Ikke sett eller hørt omNy serierosewood. Love IT!!
God morgenGod morgen. Dagvakt idag men kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Mini sov urolig i natt siden han ikke sov så mye på dagen igår og våknet selvsagt ide jeg skulle gå i dusjen
God morgenGod morgen![]()
Æsj så kjedelug daAtter en elendig natt![]()
God morgenGod morgen
Trøtt morgen.
Sår hals, kald og har sovet dårlig.
Blæ
Ja. Begynner å bli dødslei av at hun er våken lange perioder på nattÆsj så kjedelug da
God morgenGod morgen.... gjeeesp
Det er bra hun er det igjenFikk litt vondt av hennemen nå er hun glad
![]()
Aii aii du må være trøtt som ett lakenjaa. Hun var så søt i den aaltfor store hjelmen. Fremtidig taekwondo jente?![]()
Jeg venter på at L skal bli trøtt. Våken halve natta pluss siden halv 6
6 så jeg er trøtt![]()
Herlig! Jeg forstår gleden dinJaaaaaaaer så latterlig deilig!
Mangler bare dør inn til soverommet nå så er alt i boks og jeg kan begynne å innrede rommet skikkelig![]()
Var litt gæærn igårHva??? Har du ikke lagt deg ????
Åja, de rommene som er ferdig er stappfull av ting fra resten av huset. HahaJa det gjorde jegblir flott da
![]()
Så det etterhvertVel jeg har skrevet mer så du kan lett se svaret
Koselig å se degHei hei ikkjw mye eg er her inne. Men ser in till er av og till![]()
Så kjipt daPrøver på det innimellom slageneproblemet er bare at jeg sover ikke så godt heller. . I påsken har jeg vært heldig med mannen som sto opp og jeg fikk sove utpå men nå reiser jo han på.jobb tidlig. ..
Ja, nå er det liksom kun maling og å flytte ting på plass igjen som gjenstår, resten av tunge ting får noen andre ta seg av.Skjønner det men det viktigste er å ta vare på seg selv![]()