Skravletråd Mars!

Jeg skaffet ikke nest, for jeg ammer liggende og rører henne ikke etterpå. Bare snur meg selv vekk fra henne. Flytter og snure meg over til henne igjen når hun våkner.
Åh, jeg må ligge med puppen ute nesten heøe natta jeg. Det er faktik veldig kjedelig... sover dårlig da..

Liker holdnignen din. Er veldig enig! Og vet hvor godt det er når man har fått på plass alle rutiner og ting går seg til. For det gjør det jo til slutt:)

Jeg sier det om nattammingen også. Ja, jeg kan bli trøtt. Særlig i dag siden jeg ikke har sovet siden fire. (hun var så urolig og sovnet ikke. Det viste jeg å skyldes at hun var våt. Bleielekkasje. Så jeg byttet på henne. Da ble hun jo i alle fall våken. Og jeg. Tilslutt sovnet vi nå. I alle fall hun. Da var det nemlig morgen.

Men jeg vet jo at det er en fase. Hun er liten. DEt er ikke mange månedene man ammer annenhver time på natta. Virkelig. Det går snart over det.

Åh, jeg må ligge med puppen ute nesten heøe natta jeg. Det er faktik veldig kjedelig... sover dårlig da..

I perioder må jeg også det, da sover jeg dårlig ja. Stort sett sovner hun, og da kan jeg snu meg og legge meg til å sove, men gjerne med en arm sånn at vi har kontakt

Flink som prøver å resonnere deg fram til en bra løsning;) flink som strikker bleiebukse;)

Jeg har strikket min andel med bleiebukser (altså ulltruse sånn ca) til de andre, det er fort gjort. Bare ikke i kveld når jeg sitter med ei småvarm jente på fanget. Vaksinedag. Og egentlig er tre på en dag litt mye. De to de blir utilpass og får feber av, OG den de blir dårlig i magen av. Altså kan man fort ende med diare kombinert med behov for paracet

Jeg sier det om nattammingen også. Ja, jeg kan bli trøtt. Særlig i dag siden jeg ikke har sovet siden fire. (hun var så urolig og sovnet ikke. Det viste jeg å skyldes at hun var våt. Bleielekkasje. Så jeg byttet på henne. Da ble hun jo i alle fall våken. Og jeg. Tilslutt sovnet vi nå. I alle fall hun. Da var det nemlig morgen.

Men jeg vet jo at det er en fase. Hun er liten. DEt er ikke mange månedene man ammer annenhver time på natta. Virkelig. Det går snart over det.
Det er en oppløftendw tanke når man er sliten. Brått så savner man den kosen det faktisk er med ammingen og

Det var bare å legge opp de masken jeg tror jeg trengte, faktorisere antall masker, lage et mønster utfra en gjentagelse som går opp i antall masker som du ser ut fra faktoriseringen.
Fonne ut hvor mange masker du tror du skal legge inn i livet (det var her jeg tok for lite), og ny faktorisering på antall masker og mønster igjen.
Måle barnet og finne ut når du skal ta av til skuldrene

Og der tenker jeg du mistet de som ikke er tallnerder i det du skrev "faktorisere" :P

De fleste klarer vel å se om det er startet lik tråd før

Og en god del bryr seg ikke ;) Siden det dessuten er startet 15 andre tråder i mellomtiden synes det kanskje ikke heller.

Det var bare å legge opp de masken jeg tror jeg trengte, faktorisere antall masker, lage et mønster utfra en gjentagelse som går opp i antall masker som du ser ut fra faktoriseringen.
Fonne ut hvor mange masker du tror du skal legge inn i livet (det var her jeg tok for lite), og ny faktorisering på antall masker og mønster igjen.
Måle barnet og finne ut når du skal ta av til skuldrene
Jeg skylder på ammetåka. Ble for mye å tenke på her :p :eek:

Back
Topp