Kan bli moro da!Tror vi er mange som må det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bli moro da!Tror vi er mange som må det
Ofte trøtt jeg også, spesielt på kveldenJeg er alltid trøtt jeg. Men må ha meg noe å spise snart. Prøve å ike sitte oppe for øenge..
Opp og hoppJa, jeg ser den, jeg har bare ikke tenkt på det. Har bare fokusert på at det var greit å la dem sove lenger, de har fått skjermtid hjemme, og jeg lagt så lenge jeg kunne... mor må opp litt før, sp blir det så bra så.
Hver dag?Her starter den kl 0830. Ferdig 1325
Flink til å legge deg tidlig da? Jeg burde vært bedre på det merker jegOfte trøtt jeg også, spesielt på kvelden![]()
Yes det kan det.Kan bli moro da!![]()
Regner med du går for 100 tilDa har jeg 900 innlegg denne måneden, og 42.500 innlegg totalt.
Så da er det store spørsmålet, skal jeg bli stiller resten av måneden, eller har 100 til..
100 tilDa har jeg 900 innlegg denne måneden, og 42.500 innlegg totalt.
Så da er det store spørsmålet, skal jeg bli stiller resten av måneden, eller har 100 til..
Pleier å legge meg rundt 10Flink til å legge deg tidlig da? Jeg burde vært bedre på det merker jeg
Hver dag ja. Hvor lange dager er det da? Min går i 1. Klasse d dagene blir vel litt lengre når han kommer lengre opp i klasseneHver dag?
8 men dørene åpner 7.50
Slutter til forskjellige tider
Mente jo ikke bokstavelig 100 like tråder daDe fleste klarer vel å se om det er startet lik tråd før
Lurt! Nei vet aldri med min hellerPleier å legge meg rundt 10
Vet aldri når frøkna våkner for mat![]()
Mandag onsdag og torsdag til 13.35Hver dag ja. Hvor lange dager er det da? Min går i 1. Klasse d dagene blir vel litt lengre når han kommer lengre opp i klassene
Absolutt!!Yes det kan det.
Gøy med litt liv
Spiser hun mange ganger i løpet av natta?Lurt! Nei vet aldri med min heller
Det blir detMente jo ikke bokstavelig 100 like tråder da
Men tråder i samme sjanger, ikke veldig interessante..
Spennende å se hvor kreative vi klarer å være![]()
Deilig å kunne bruke litt ekstra tid hjemme på morgenen daMin er ikke vant til å være på sfo på morgenen og har heldigvis ikke sagt noe på at han leveres 10 min før klokka ringer. Han bruler veeødig lang tid på morgenen, så hbis han hadde trengt sfo på morgene og jadde vi måttet stå opp gaansle tidlig![]()
Hehe, ja det er viktig!Får spørre hva man liker på knekkebrødet og rundstykker også da![]()
Gjør nok det.Regner med du går for 100 til![]()
![]()
Vel.. jeg ammer liggende, så jeg vet ikke heøt, men hun vil helst ha puppen som smokk store deler av natt. Din da?Spiser hun mange ganger i løpet av natta?