Neida. Bare sier det jeg menerTakk , så snill du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida. Bare sier det jeg menerTakk , så snill du er
Skulle ønske jeg kunne spise is nåJa ikke sant![]()
Da hadde jeg tatt kvelden nåGod kveld40 timer våken snart med jobb i mellom ! Det kjennes
Merkelig det der. Men gøy når det går fort ogsåJeg synes også det gikk mye raskere andre gang![]()
Får håpe det ikke tar alt for lang tid. Mannen skal se landskamp snart..Var det da. Får snike seg i butikken når storesøster sovner
![]()
Lurer jeg også påJaa! Hvor ble det av tiden liksom![]()
Ja, det er veldig rartMerkelig det der. Men gøy når det går fort også![]()
Bra dere fikk litt mer tid på puta daDet var kl 5, klokken var ikke stilt.
Gikk og la meg igjen når jeg konkluderte med at U måtte være hjemme i dag, og sov til kl 7
Flink du er2 års sokker![]()
I ferd med å få henne i seng?Får håpe det ikke tar alt for lang tid. Mannen skal se landskamp snart..
Så braJa. Har strikka 2 gensre med bukser. Og barnehagevotter (må ha noen til par) og noen par sokker/lester og![]()
Og en tredje genser venter jeg på garn på. I sennepsgul og hvitden blir sååå fin
![]()
Men gøy når det går litt raskereJa, det er veldig rart![]()
Har planer om det jaGod bedring Kengu! Bli fort frisk som en fisk![]()
Opp en tur igjen nå fordi hun skulle på do.. Hadde lagt seg, men ikke sovnet.I ferd med å få henne i seng?
Var veldig godtSkulle ønske jeg kunne spise is nå![]()
Det skjønner jeg godtMen gøy når det går litt raskere. Gleder meg til å hilse på
![]()
AaahOpp en tur igjen nå fordi hun skulle på do.. Hadde lagt seg, men ikke sovnet.
Snart er du jo mamma igjenLurer jeg også på![]()
Tusen takkFlink du er