Skravletråd Mars!

God morgen. :) enda en dag med regn.. :(
God morgen!! Dessverre regner det her også.. Utrolig kjipt :(
Takk :)
Så utrolig kjedelig.
Masse god bedring til dere
Tusen takk <3
Må ikke glemme at man også må ha minst 15 tråder
Skal telle hvor mange tråder jeg har lagd denne måneden.. Hadde vært kjipt hvis jeg hadde nok innlegg, men ikke tråder :P Takk for påminnelsen ;)

God morgen

Feber og fryktelig vond hals i løpet av natta :(
Bare å hive i seg paracet for leos lekeland venter

Håper det prøvde litt i går, men da var det nesten ingen her inne! Men trorjeg skaø greie det. Tror jeg har rundt 120-140 innlegg igjen.

Jeg skal til legen idag. Trenger henvisning til fysioterapeut og må sjekke stoffskifte og div.

Du da?
Skal til legen.. Etter svangerskapsforgiftningen har ikke blodtrykket mitt blitt normalt igjen.. Tar medisiner for blodtrykket og må til legen for kontroll ganske ofte..
Bortsett fra det blir jeg nok hjemme i dag :)

Noen som har tips til serier? Ligger hjemme syk på dag 2 og lei Kardashian :P

Liker typiske "jente-serier" som gossip girl, glee, ugly betty pluss lege- og politiserier som Grey's anatomy, NCIS etc. Liker ikke serier med vampyrer og annet overtroisk/urealistiske greier :)

Å nei så utrolig kjedelig at ddre måtte utsette turen
Ja, kjempe.. Men på den andre siden hadde vi ikke kost oss der borte, slik som situasjonen er nå.. Så like greit å utsette det til vi alle er friske og raske ;)

Masse god bedring til deg.. Håper paraceten tar kverken på ferbern din!!

Noen som har tips til serier? Ligger hjemme syk på dag 2 og lei Kardashian :P

Liker typiske "jente-serier" som gossip girl, glee, ugly betty pluss lege- og politiserier som Grey's anatomy, NCIS etc. Liker ikke serier med vampyrer og annet overtroisk/urealistiske greier :)
Du kan se orange is the new black på netflix...? Den likte jeg i hvert fall.

Skal til legen.. Etter svangerskapsforgiftningen har ikke blodtrykket mitt blitt normalt igjen.. Tar medisiner for blodtrykket og må til legen for kontroll ganske ofte..
Bortsett fra det blir jeg nok hjemme i dag :)
Ok! Greit å få sjekka. Her er det så dårlig vær så orker ikke dra mere ut enn nødvendig idag. Skulle ha handla da... men har ikke hatt tid å dusje i går eller dag, så føler meg så inn i granskauen ufresh...

Vil han være der så hadde jeg latt han være der:)
SFO er viktig for det sosiale, ihvertfall her:)
Ja. Være der skal han.

Men om jeg reduserer plassen kan han være der i gjennomsnitt 2 eller 3 timer hver dag, avhengig av hvor mye jeg reduserer.

Dvs til kvart over tre eller kvart over fire. (siden de har undervisning til 1315 og vi ikke bruker morgen-sfo nå når jeg har permisjon) De stenger halv fem og han hentes uansett tidlig onsdag pga trening for begge ungene

God morgen!
Kan tenke meg senga frista da, ja :D

Ha en finfin dag :)

Er det ikke typisk at de sover dårlig på nettene før dager som er helt fulle? Sånn er det her også.. :rolleyes:
Blir en tidlig kveld på deg i kveld da ? ;)
Jaa:p det er veeeldig typisk:p
Njaa, tipper jeg blir våken igjen i 10 tiden :p

Back
Topp