Skal vi få opp tempo til april må det bli mer action herHer var det innmari stille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vi få opp tempo til april må det bli mer action herHer var det innmari stille!
Jeg driver også med kjole for tide. Men hekler og syr. Men tar laaang tid når man skjelden har ledige henderOpptak av påskekrimmen på NRK, kjole til frøkna
Is er bra for vond halsJeg også
Men er hostete og hes. Vet ikke om kjøling er det halsen min trenger. .
He he det går fint utenKan sende noe i posten![]()
Ja, men denne er ikke vond.Is er bra for vond hals
Blir spennende å se kravene i april da. Blirbstrengere tror du?Skal vi få opp tempo til april må det bli mer action her
Du glemte: Ikke en skitt, Brad pitt!Hva skjera baghera?
Ingenting tingeling
Ti still benny hill!
Who cares teddy bears
Er du dum ole brumm?
Ja så klart petter smart
Ja. Det tror jeg utfra det Tamara har sagt.Blir spennende å se kravene i april da. Blirbstrengere tror du?
Mitt prosjekt er egentlig bare ren idioti.Jeg driver også med kjole for tide. Men hekler og syr. Men tar laaang tid når man skjelden har ledige hender
Den kunne jeg ikkeDu glemte: Ikke en skitt, Brad pitt!
Haha, var flere enn jeg kunne.
Ok, har ikke fått med meg detm var i fjor på den her tida jeg begynte å slenge meg på skravlinga, og da synes jeg å huske harde krav. Herregud som året har flydd!!! :OJa. Det tror jeg utfra det Tamara har sagt.
Ikke dummere enn meg som strikket mariusdress til babyen. Str tre mnd.Mitt prosjekt er egentlig bare ren idioti.
Var innom en butikk for å kjøpe en genser til eldsten, og så garn og strikkepinner.
Kjøpte strikkepinner og garn på impuls, gikk hjem og tegnet mønster og begynte å strikke.
Og ved tanke på at jeg kun har strikket små lapper på maks 20 masker de siste 25 årene er det et prosjekt som egentlig er dømt nedenom og hjem fra starten av![]()
Hahaha! Såpass! Eneste jeg kan strikke er skjerf, rett frem, så jeg tør ikke begi meg ut på strikkeprosjekter. Tror ikke jeg husker hvordan jeg skal felle engang. Ønsker å lære meg da. Er vel litt utenfor mine evner det jeg har begitt meg ut på og. Men ble inspirert og fikk så lyst å prøveMitt prosjekt er egentlig bare ren idioti.
Var innom en butikk for å kjøpe en genser til eldsten, og så garn og strikkepinner.
Kjøpte strikkepinner og garn på impuls, gikk hjem og tegnet mønster og begynte å strikke.
Og ved tanke på at jeg kun har strikket små lapper på maks 20 masker de siste 25 årene er det et prosjekt som egentlig er dømt nedenom og hjem fra starten av![]()
Se der ja! Da lærte du no nytt idag, du ogDen kunne jeg ikke
Men du kunne vel strikke fra før av?Ikke dummere enn meg som strikket mariusdress til babyen. Str tre mnd.
Gjett hvem som har en tre mnd gammel baby
Og ikke har satt i knapper og festet tråder.
Brownies hørtes veldig fristende ut!Nå har vi akkurat spist brownies og sett siste episode av årets påskenøtter
I morgen er det tilbake til hverdagen igjen.
Hvis den ser fin ut og ikke lukter vondt så kan du sikkert bare varme den opp igjenKakao er nok mer stilen ja.
Har kakao fra fredag i kjøleskapet er den god enda tro? (bare varme opp selvsagt) hadde tenkt p drikke den fredag kveld, men glemte. Evt lage meg ny
Sitter med en sovende baby i armene da...
Må ta den helt ut siste dagen ogsåBrownies hørtes veldig fristende ut!
Jobb i mårra da eller?
Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.Hahaha! Såpass! Eneste jeg kan strikke er skjerf, rett frem, så jeg tør ikke begi meg ut på strikkeprosjekter. Tror ikke jeg husker hvordan jeg skal felle engang. Ønsker å lære meg da. Er vel litt utenfor mine evner det jeg har begitt meg ut på og. Men ble inspirert og fikk så lyst å prøveSå da er vi jo litt i samme båt
![]()