Skravletråd Mars!

Jeg driver også med kjole for tide. Men hekler og syr. Men tar laaang tid når man skjelden har ledige hender
Mitt prosjekt er egentlig bare ren idioti.
Var innom en butikk for å kjøpe en genser til eldsten, og så garn og strikkepinner.
Kjøpte strikkepinner og garn på impuls, gikk hjem og tegnet mønster og begynte å strikke.
Og ved tanke på at jeg kun har strikket små lapper på maks 20 masker de siste 25 årene er det et prosjekt som egentlig er dømt nedenom og hjem fra starten av :P

Nå har vi akkurat spist brownies og sett siste episode av årets påskenøtter:)
I morgen er det tilbake til hverdagen igjen.

Var innom en butikk for å kjøpe en genser til eldsten, og så garn og strikkepinner.
Kjøpte strikkepinner og garn på impuls, gikk hjem og tegnet mønster og begynte å strikke.
Og ved tanke på at jeg kun har strikket små lapper på maks 20 masker de siste 25 årene er det et prosjekt som egentlig er dømt nedenom og hjem fra starten av :P
Ikke dummere enn meg som strikket mariusdress til babyen. Str tre mnd.

Gjett hvem som har en tre mnd gammel baby

Og ikke har satt i knapper og festet tråder.

Hahaha! Såpass! Eneste jeg kan strikke er skjerf, rett frem, så jeg tør ikke begi meg ut på strikkeprosjekter. Tror ikke jeg husker hvordan jeg skal felle engang. Ønsker å lære meg da. Er vel litt utenfor mine evner det jeg har begitt meg ut på og. Men ble inspirert og fikk så lyst å prøve :) Så da er vi jo litt i samme båt:P

Kakao er nok mer stilen ja.

Har kakao fra fredag i kjøleskapet er den god enda tro? (bare varme opp selvsagt) hadde tenkt p drikke den fredag kveld, men glemte. Evt lage meg ny

Sitter med en sovende baby i armene da...
Hvis den ser fin ut og ikke lukter vondt så kan du sikkert bare varme den opp igjen:) Så får du lagt babyen, og slappet av litt selv ;) Har nettopp fått mi til å sovne i egen seng nå, men styrer så gale før hun sovner at hun ligger som oftes på tvers med beina oppover sprinklene :P

Brownies hørtes veldig fristende ut!
Jobb i mårra da eller?
Må ta den helt ut siste dagen også ;)
Mannen på jobb og jentungen i barnehagen:)
Jeg er hjemme i permisjon ;)

Hahaha! Såpass! Eneste jeg kan strikke er skjerf, rett frem, så jeg tør ikke begi meg ut på strikkeprosjekter. Tror ikke jeg husker hvordan jeg skal felle engang. Ønsker å lære meg da. Er vel litt utenfor mine evner det jeg har begitt meg ut på og. Men ble inspirert og fikk så lyst å prøve :) Så da er vi jo litt i samme båt:p
Har brukt "bare-hoppe-i det-selv-om-jeg-ikke-kan-det" to ganger tidligere.
Den ene gangen ønsket jeg å lære meg å lage mat.
Den andre gangen ble jeg tilbudt å bli opplært i et yrke jeg knapt hadde hørt om, og tjener i dag godt over 500k innen det..

Det pleier å går bra :P

Back
Topp