Takk takk, søtaKos dere masse søta
Busy påske på dere også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk, søtaKos dere masse søta
Busy påske på dere også![]()
Litt planer der jaVaske klær
legge ut klær til salgs
gutta slal på badeland
Uff. Stor klem til deg ♡ skjønner deg godt❤Lei av å ikke få sove skikkelig. Trodde dårlig søvn ikke kom før siste trimester![]()
TakkUff. Stor klem til deg ♡ skjønner deg godt❤
Håper du blir kvitt det fortUff i morgen må jeg øegge ut klær etter kb , må få unna litt nå..
Flink du er til å være tidlig uteYey da var vintersko til kb kjøpt inn også. Trenger vel bare litt luer og votter så er det meste klart til vinteren...
God ettermiddagGod morgen. Hva står på planene i dag da?
Godt å høreEtter å ha sovet 2,5 timer og spist en stor porsjon grøt har jeg en helt ny liten gutt
Hoster litt fremdeles, men almentilstanden er veldig bra
Oi, skjønner du er trøtt!Jeg ga opp sofa og la meg på senga med frøkna uten å stelle for natta. Vi har en kjip situasjon med at jeg ikke finner en tøybleie hun ikke blir sår av, og med papir må vi bytte en gang pr natt ellers må vi bytte på senga, så jeg tenkte stellet kunne hun få senere. Det tok endelig slutt på maset fra ungene, men frøkna hylte!
Etter ei stund med byssing la jeg meg ned igjen og ammet til vi sovnet begge to.
Når mannen hadde dusjet sto jeg opp og ble sittende altfor lenge i sofaen med pc da jeg kom over en link til en blogg av ei som mistet sin datter i en ulykke og nå har skrevet bok.
Så rundt 2 fikk frøkna nattbleie og pysj, ammet da, rundt to og rundt fire. Hun våknet også seks og mannen spurte hva som skjer. Jeg ammer vel, det er det som skjer om natta, bare avbrutt av at jeg sover litt svarte jeg, men da ville hun ikke die, bare kose, ta på meg og sånn. Så sov vi til åtte og nå er hun sprell våken.
Og jeg er trøtt
Hoho, uff daOg 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Da kan du grue deg litt tilTakk men nå blir det utsatt noen dager
Da må du være flink og fange mange skurker.God ettermiddag
Er på jobb jeg...
Må jo det når man kan spare pengdr. 60 % på sko må benyttesFlink du er til å være tidlig ute![]()
Mhm som vanligLitt planer der ja![]()
Han flyr rundt på gulvet og koser segGodt å høre![]()
Mhm det kan jeg visstDa kan du grue deg litt til![]()
Kos deg på jobbGod ettermiddag
Er på jobb jeg...
Det håper jeg ogsåHåper du blir kvitt det fort![]()
Å så deilig daEtter å ha sovet 2,5 timer og spist en stor porsjon grøt har jeg en helt ny liten gutt
Hoster litt fremdeles, men almentilstanden er veldig bra