Takk fpr detVelkommen hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk fpr detVelkommen hjem![]()
Takk men nå blir det utsatt noen dagerUsj, lykke til![]()
Vaske klærGod morgen. Hva står på planene i dag da?
God tur til DanmarkGod morgen
Sovet godt i natt?
Idag skal jeg på besøk til farmor på formiddagen og jeg skal pakke til i morgen. Da reiser vi til Danmark
Hva er din plan for dagen?
Stakkars . Tøft livOg 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Uff da , stakkars UDa var lille U syk stakkars
Dønn forkjølet, slapp og grinete.
TakkGod tur til Danmark
Så utrolig kjiptDa var lille U syk stakkars
StakkarOg 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Sovna rundt 3 engangTakkVi reiser i morgen!
Fikk du sove til slutt eller?
KøbenhavnSovna rundt 3 engang
Hvor i danmark skal dere?
Æææh i mårra skal gubben tilbake på jobb. Noo. Liker ikke haha.Hadde en grei natt selv. Snupp sov ikke før 23.30 i går. Så våkna hun 02.30 og 06.30 for mat. Sov videre til klokken 10.00 og nå har pappaen tatt henne opp ;D
Jeg elsker at han har ferie!! Ligger lenge hver morgen nå!! Jeg gjør nattarbeidet også lar han meg ligge en time ekstra om morgningene![]()
Hvordan ser dagen ut snupp?
Dagen starta 6 herMen du var det på morningen vel ?![]()
Påskemorgen-medaljeStakkarHva er det han prøver å vinne?
Haha, ja det er harde lærdommer å ta med seg fra påskemorgenStakkars . Tøft liv![]()
Uff. God bedring til lille UDa var lille U syk stakkars
Hihi. Hva kunne han ha vunnet?Og 6åringen blir like sur hver gang han ikke vinner på konkurranse på påskemorgen..![]()
Veldig!!! Nesten litt for mye noen ganger. Har det fra far sinHoho konkurrangse instingt
Hva kan man vinne?