Skravletråd Mars!

Tidlig oppe han
Ja idag var han det. Har sovet til 7 tiden siste tiden men idag skulle han ikke det. Av en eller annen grunn våkner han altfor tidlig (etter min mening) når jeg skal jobbe flere dager på rad slik jeg skal nå i påsken, har jeg fri noen dager i strekk kan han godt sove litt lenger. Skulle ønske han kunne sove litt lenger når jeg skulle på jobb også og gjerne jeg en enkel fridag innimellom masse jobbing

Nå sover vel to av tre og jeg ammer den siste i senga vår så snart sover vel hun også.

Han fant litt av hvert. Men 1,5 kg ferdig stekt Roastbiff, er ikke det innmari mye mat til to voksne og to barn?
Vil tro det er nok ja:P

Har ammet et par ganger, men sovnet fint igjen ja.

Hadde en greie her for et par timer siden da jeg innså at når babyen har spyttet ut puppen og lukket munnen og den ikke åpner seg igjen så man kan putte inn.... Så er det mulig baby har sovnet....

Nå er vi våken, straks morgen tipper jeg

Storebror fikk faren ut av senga ved å bytte den vanlige "er det morgen?" med "jeg bør neseblod".

Godt at hun ikke har feber nå. Det varer somregel ikke så lenge, sånn etter vaksine

Mine har hatt feber kvelden/natta og så var det stort sett greit etter den de får nå.
Dvs, eldstemann fikk den jo igjen nå på skolen og da lurer jeg på om han ble hjemme neste dag. Droppet i alle fall fotballtrening

Haha! Du skriver på en så herlig måte❤️ Godt snuppa sovna etterhvert ;)

Håper min er som dine og at det verste er over! Vi har i hvertfall lekt i en times tid nå! Hun har vært strålende fornøyd :)
Håper hun er det utover dagen også :)

Hva er dine planer for dagen?

God morgen! Allerede vært opp lenge her...sykdom i hus, er det ikke typisk da!!:(

Idag skal vi ut å nyte vår sola :) også må vi kjøre opp til Gardermoen å få ordna de greiene med Norwegian :)

Tror de har håndtert værre kunder enn meg :p

Hva med deg? Planer for dagen?
Bor dere langt unna? Hadde sendt de mail eller ringt jeg ;)

Vi akal pakke ferdig , rydde litt å så dra når mannen er ferdig på jobb

Back
Topp