Skravletråd Mars!

Ah... ja nei men da hadde det jo vært litt sånn smør på flesk ja. Å pynte for husfluene mens man er borte er liksom ikke noe vits i. og så finner man fluebæsj i påskeskålen etter at de har hatt fest og danset på bordet mens dere var borte. Utakknemlige :shifty:
:laughing005

Du får sagt det du

Er han hos mormor?:)
Skjønner godt det er rart uten han..

Ja han er hos min mor, har jo ikke så mange til å ta han... ja det er det virkelig, men satser på at han kan sove hjemme i senga si i natt da :) jeg er jo så spent på legevissitten nå at jeg har hvert våken i flere timer :P

Gaaah! Kjenner jeg blir litt irritert på Norwegian, vi har ikke reist ennå å allerede nå har vi problemer med de. Jeg har ringt de 3 ganger, ennå har de ikke klart å endre på feilene :mad: vurderer nesten å kjøre opp til Gardermoen for de på kundeservicen kan vist ikke hjelpe oss.
Håper de får rettet det snart

Ja han er hos min mor, har jo ikke så mange til å ta han... ja det er det virkelig, men satser på at han kan sove hjemme i senga si i natt da :) jeg er jo så spent på legevissitten nå at jeg har hvert våken i flere timer :p
Håper dere kommer hjem i dag

Håper dere kommer hjem i dag

Ja det håper jeg og, men det ser ganske lovende ut da frøkna har stort sett sover i hele natt, ikke virket så varm i natt (hadde litt feber i går kveld men får ibux 3 ganger i døgnet) og da forhåpentligvis i toppform når hun bare våkner :P

Ja det håper jeg og, men det ser ganske lovende ut da frøkna har stort sett sover i hele natt, ikke virket så varm i natt (hadde litt feber i går kveld men får ibux 3 ganger i døgnet) og da forhåpentligvis i toppform når hun bare våkner :p
Når får dere vite det?

Back
Topp