Koselig daEn del av fotballaget skal til sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig daEn del av fotballaget skal til sverige
Akkurat det vi tenkteDet er fordi det kan være forstyrrende :/ men det er jo bare å ta han ut om han skulle bli urolig![]()
Blitt stor jenteUff a meg, jeg har snart 1 åring i hus![]()
Det blir detKoselig da![]()
Nå sover vel to av tre og jeg ammer den siste i senga vår så snart sover vel hun også.Håper han finner mye spennende
Nå sover vel barna og hu mor kan hvile litt?
Pynter til jul. Det får holdeja veldig finvært på bodypump
feel u
helt rått
Mye mer enn megHar bare gule lys, guleservietter, guleblomster og påske egg som pynt jeg, holder i massevis![]()
Viktig å besøke familie. Bor de langt unna?Den har vært fin
vært på besøk hos familie
35 min sånn caViktig å besøke familie. Bor de langt unna?
Joda, vært hjemme med frøkna som fortsatt er litt syk. Storebror har ferie, men har vært på besøk nesten hele dagen.Hallo
Flott dag på jobb, sofa nå!
Du da?![]()
Bruker aldri gult her til vanlig, så hadde nok ikke blitt noe her heller om ikke mamma hadde kommet med påskepynten til megMye mer enn meg![]()
Hva har du bestilt?Bestilling sendt , jeg ble blakk å nå tror jeg at jeg tar kvelden..
Hehe! Høres kjent utHei! Her har det vært møkkavært i hele dag, så jeg og lille på 6måneder har ikke kommet oss ut for dørenSå har vært en lang dag med mye suttring da hun helst skal ha oppmerksomheten min hele tiden når hun er våken, men har også lekt og kost oss masse
Men var godt å endelig få henne til å sove for natta nå
![]()
Åj.. bra det ble oppdaga tidlig da! Må du på noen flere kontroller enn vanlig da eller?Hei![]()
Var på føden en tur. Alt finthar begynnende svangerskapsforgiftning så må bare passe på. De har kontroll på meg
![]()
Din da?![]()
Er det?![]()
Her pyntes det ikke
10 mndHvor gammel er han?![]()
Den turen med fotballaget.Hva har du bestilt?
Men vi er jo ikke hjemmeHmmm men det er jo så kos..