Litt duker, gule lys, litt kyllinger, litt harepuser, litt eggHva pynter du da? Duker, gul påskepynt og sånt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt duker, gule lys, litt kyllinger, litt harepuser, litt eggHva pynter du da? Duker, gul påskepynt og sånt?
Mi er 6måneder nå, men har ikke prøvd å gi henne den i det siste for hun bare brakk seg og spyttet den ut tidligere :/U var vel rundt 6 måneder før han skjønte hva den var til, frøkna var 4 måneder.
Eldsten ville aldri ha den
Hallo, snuppa di med de blonde lokkene er jo utrolig vakkerElsker det.
Bare synd vil ikke klarte å gjenta det på de neste..
Er det?Det er jo som å banne i kirka :O
Nei, jeg orker sjelden pyntehatt en fin dag ?
Kan ikke pynte til alt![]()
Og brun/grønne øyne.Hallo, snuppa di med de blonde lokkene er jo utrolig vakker![]()
Tiden flyr ja, mi er 6måneder nå og kjenner jeg små gruer meg allerede til høsten, barnehagestart og jobb igjen!Uff a meg, jeg har snart 1 åring i hus![]()
Når hverken jeg eller mannen er rødhåret skulle det nok en del til om vi skulle klart det igjen.
Hadde bare flaks (med hårfargen) første gang.
Har ellers mange rødhårete i familien
Leste på nettet litt huff blir bare tristFøler jeg må få det med meg
Ingen hormoner her da..![]()
Har bare gule lys, guleservietter, guleblomster og påske egg som pynt jeg, holder i massevisJeg hakke pynta noe![]()
Ja grusomtBra han ikke gråter ved bæsjing lengerdet er grusomt for både mamma og barn!
13 år og tenåringstor gutt!
ja veldig finHelt super
Du da?
feel uNei, jeg orker sjelden pynte![]()
helt råttTiden flyr ja, mi er 6måneder nå og kjenner jeg små gruer meg allerede til høsten, barnehagestart og jobb igjen!
Ja tenkte det. De er visst ikke så glad i at vi tar med barn på ul på sykehuset men så noen hadde med barn da vi var på oul. Og blir han for urolig så får gubben gå utfor med hanTa han med da?
Blir spennende!
Her pyntes det ikkepåske meg her og der.. Gleder meg til å bli ferdig med å pynte![]()
Den har vært finHei! Hvordan har dagen vært?
En del av fotballaget skal til sverigeHvor skal dere?![]()
Det er fordi det kan være forstyrrende :/ men det er jo bare å ta han ut om han skulle bli uroligJa tenkte det. De er visst ikke så glad i at vi tar med barn på ul på sykehuset men så noen hadde med barn da vi var på oul. Og blir han for urolig så får gubben gå utfor med han![]()
God kveld søtaGod kveld![]()