Jeg har vært på jobbTakk. hva bedriver dere dagen med?
Nå er det kveldskos med gutta før leggetid.. Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på jobbTakk. hva bedriver dere dagen med?
Usj, sånt er kjedeligDa er påskehandelen unnagjort. Må bare mote meg opp til å rydde og vaske bilen og pakke alt som skal være med på hytta.
Kjenner jeg meg rett blir det vel i siste liten pakking![]()
Nam, den er god!
nei hehe . hva går det mest i? smågodt til 2.90?Har jo ikke det![]()
Godt å høre det sto bra tilalt brajeg har begynnelse på svangerskapsforgiftning, men ikke noe å tenke på. det er ikke farlig
![]()
han har det bra i magen og ikke noe modning på gang![]()
Ah.!Jeg har vært på jobb
Nå er det kveldskos med gutta før leggetid.. Du da?![]()
Til søndagUsj, sånt er kjedelig
Hvor lenge blir dere borte?
Oh yesNam, den er god!![]()
Hihi, så flott det gikk bra!Det gikk ganske bra
Alle oppførte segeller jeg følte de kanskje oppførte seg litt for bra
![]()
Litt sånn "grandperant of the year" awards![]()
Har du fått signaler om at dere kan reise hjem?!Ja og jeg har et tonn med klesvask nå, har jo ikke fått vasket klær på en stundmen hjelper ikke å tenke på det her, får ta det etter påske da det kan se ut som om vi får reise på påskeferie
![]()
Oi, det er stort ansvarNei men satt plutseøig med ansvaret for alt og noen tror visst jeg driter penger...
Har du fått signaler om at dere kan reise hjem?!![]()

Skjønner godt at ikke laks fristerHar så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?
Samme som herDobbeltsjekket, jeg tok feil.
Stenger kl 21 som vanlig
Du har jo vært opptattGodt det ikke bare er meg.
Normalt ville jeg hatt det i orden til denne helga. Men så var det fokus på dåp i år
Jeg er virkelig ikke glad i laks, men ungene elsker det og det er sunt så da har vi det til middag en gang i blantSkjønner godt at ikke laks frister
Vi hadde hamburgere![]()
Kan jo ikke tvinge henneSatser på det, nå satser jeg på at det blir lite feber baredrikkingen har jeg gitt opp nesten, det blir nok væsketilførsel i natt også... Hvordan få en 9 åring til å drikke når hun ikke vil da?