Skravletråd Mars!

Da er det vel på tide å tenke på påske, for nå er dåpen over. Gårsdagen gikk også med for da hadde vi etterselskap, men nå er det over.

Påskemat må vi tenke på.
Vi skal ikke reise noe sted, så den er grei, men må ha mat i hus. Og det er vel tid for å finne frem påskepynt

Da er det vel på tide å tenke på påske, for nå er dåpen over. Gårsdagen gikk også med for da hadde vi etterselskap, men nå er det over.

Påskemat må vi tenke på.
Vi skal ikke reise noe sted, så den er grei, men må ha mat i hus. Og det er vel tid for å finne frem påskepynt
Da er du like langt som meg :P
Tenker jeg lager påske i morgen

Påskemat må vi tenke på.

Ja det var den påska da.. jeg har fått unna posene (kjøpte søte poser istedenfor egg i kiel), men om vi blir hjemme har vi ikke mat eller noe :P satser på at jeg får ordnet alt i morgen Hehe

Jeg er veldig spent :D svigermor kan herse veldig med oss, men når det er fremmede til stede så er hun kjempe sjenert :p mamma kan være litt bastand. Vet at hun kommer til å si noe når gubben til svigermor røyker under kjøkkenvifta :p
Vi skal møtes hos svigermor siden hun har opperert :)
Krysser fingrene for at det går bra!!
Du må gi meg en update om hvordan det hr gått senere i dag <3

Hvordan har det gått? :)
Lille bolla er 1110 gram og alt helt fint :) kroppen min tåler dette. Fikk beskjed om at jeg må selv avgjøre om jeg burde ringe eller ikke, men helst en gang for mye enn for lite. Nå kan jeg føde normalt for morkaken har flyttet seg og han ligger med hodet ned nå. Hun sa at siden jeg gikk med nebbing lenge tyder det godt. Kontrollen min der er om en uke.
Tenk at jeg har termin om 13 uker og 5 dager :O

Lille bolla er 1110 gram og alt helt fint :) kroppen min tåler dette. Fikk beskjed om at jeg må selv avgjøre om jeg burde ringe eller ikke, men helst en gang for mye enn for lite. Nå kan jeg føde normalt for morkaken har flyttet seg og han ligger med hodet ned nå. Hun sa at siden jeg gikk med nebbing lenge tyder det godt. Kontrollen min der er om en uke.
Tenk at jeg har termin om 13 uker og 5 dager :O
Så godt at alt er fint :) Ja det er som regel best å ringe en gang for mye enn for lite ;) Da kommer dette til å gå som smurt inn mot termin og fødselen :) Ja tenk at du har termin nesten like lenge som jeg er på vei ;) :) 13 uker går fort når man har det igjen, mens jeg synes tiden går sakte :p Ååå blir så glad på dine vegene nå :D

Da er påskehandelen unnagjort. Må bare mote meg opp til å rydde og vaske bilen og pakke alt som skal være med på hytta.
Kjenner jeg meg rett blir det vel i siste liten pakking :P

Back
Topp