Deilig30 minutter til jeg drar til fysio og etter det er det påskeferie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig30 minutter til jeg drar til fysio og etter det er det påskeferie![]()
Da er du like langt som megDa er det vel på tide å tenke på påske, for nå er dåpen over. Gårsdagen gikk også med for da hadde vi etterselskap, men nå er det over.
Påskemat må vi tenke på.
Vi skal ikke reise noe sted, så den er grei, men må ha mat i hus. Og det er vel tid for å finne frem påskepynt
Høres spennende ut.
For barna eller familien?
Gleder megDet får du se![]()
Jeg ogsåGleder meg![]()
For første gang?Woop! Idag skal mamma møte svigershoho gru/gleder meg litt.
Hørtes behagelig utNy dag nye muligheter! Frøkna sover morgendupp, samboer spiller PC, og jeg strikker og henger på babyverden! Helt ok tirsdag!
Da er det vel på tide å tenke på påske, for nå er dåpen over. Gårsdagen gikk også med for da hadde vi etterselskap, men nå er det over.
Påskemat må vi tenke på.
Vi skal ikke reise noe sted, så den er grei, men må ha mat i hus. Og det er vel tid for å finne frem påskepynt
Krysser fingrene for at det går bra!!Jeg er veldig spentsvigermor kan herse veldig med oss, men når det er fremmede til stede så er hun kjempe sjenert
mamma kan være litt bastand. Vet at hun kommer til å si noe når gubben til svigermor røyker under kjøkkenvifta
![]()
Vi skal møtes hos svigermor siden hun har opperert![]()
Heldig du erja hehe...må skjerpings til her i alle fall...men ser ikke ut til å legge på meg av det nå...ammingen kan jeg takke det for![]()
Ha en strålende dag selvGod morgen! Ønsker alle en fin dag![]()
Så tragisk...Skummelt nå med bombeksplosjon i Brussel![]()
Hvordan har det gått?Endelig på vei hjem![]()
Lille bolla er 1110 gram og alt helt fintHvordan har det gått?![]()
hehe joa...men ike godt av all den dritten uansett.Heldig du er
Her har jeg fått trange bukser...full skjerpings etter påske![]()
Takk. hva bedriver dere dagen med?Ha en strålende dag selv![]()
Så godt at alt er fintLille bolla er 1110 gram og alt helt fintkroppen min tåler dette. Fikk beskjed om at jeg må selv avgjøre om jeg burde ringe eller ikke, men helst en gang for mye enn for lite. Nå kan jeg føde normalt for morkaken har flyttet seg og han ligger med hodet ned nå. Hun sa at siden jeg gikk med nebbing lenge tyder det godt. Kontrollen min der er om en uke.
Tenk at jeg har termin om 13 uker og 5 dager :O