Skravletråd Mars!

Legene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg ❤️

Nå må du ta det med ro og lytte til kroppen din. Så håper jeg de passer godt på deg :)

Det skal jeg :) her passer de veldig godt på meg ❤️

Føler meg trygg ❤️

Tusen takk :)

Huff stakkars liten :( masse god bedring :) hun er vel ikke så gammel er hun?

Så godt å høre ❤

Hun er 9 år, så er heldigvis såpass stor at hun kan svare på det meste selv. Det er ikke så lett for meg å vite hvor hun har vond hele tia...

Så godt å høre ❤

Hun er 9 år, så er heldigvis såpass stor at hun kan svare på det meste selv. Det er ikke så lett for meg å vite hvor hun har vond hele tia...
Enda godt det da :) håper de finner ut noe og at dere kommer raskt hjem :)

Alt se sjekker henne for kommer negative tilbake så de har ingen anelse faktisk...
Uff, ikke noe godt å være verken mor eller barn i den situasjonen :( håper de kommer over noe snart som kan forklare det hele ❤️

Uff, ikke noe godt å være verken mor eller barn i den situasjonen :( håper de kommer over noe snart som kan forklare det hele ❤️

Nei det er ikke det, men nå går det heldigvis bedre :) Var værre det første døgnet...

Back
Topp