Jepp alt for hanDa er det bare å ta livet helt med ro og easy peasy!!! Hvor langt var du nå igjen? Godt de følger med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp alt for hanDa er det bare å ta livet helt med ro og easy peasy!!! Hvor langt var du nå igjen? Godt de følger med!
Legene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg![]()
Det er godt daTusen takkalt er nok bare bra, men de ville ha legen til å se på meg
Så kjedelig! Håper dere kommer hjem i morgen!
God bedringLegene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg![]()
Huff da :/ noe alvorlig?
VelværeOg du er like sprekkeklar som et påskeegg under smågodt-priskrigen
Lite hint?
Det skal jegNå må du ta det med ro og lytte til kroppen din. Så håper jeg de passer godt på deg![]()
Føler meg tryggDet er godt da![]()
Tusen takkGod bedring![]()
Huff stakkars litenMan vet ikke hva som feiler henne...
Det skal jegher passer de veldig godt på meg
Føler meg trygg
Tusen takk
Huff stakkars litenmasse god bedring
hun er vel ikke så gammel er hun?
Har de ingen mistanker heller?Man vet ikke hva som feiler henne...
Høres spennende ut.Velvære![]()
Har de ingen mistanker heller?![]()
Enda godt det daSå godt å høre ❤
Hun er 9 år, så er heldigvis såpass stor at hun kan svare på det meste selv. Det er ikke så lett for meg å vite hvor hun har vond hele tia...
Uff, ikke noe godt å være verken mor eller barn i den situasjonenAlt se sjekker henne for kommer negative tilbake så de har ingen anelse faktisk...
Enda godt det dahåper de finner ut noe og at dere kommer raskt hjem
![]()
Uff, ikke noe godt å være verken mor eller barn i den situasjonenhåper de kommer over noe snart som kan forklare det hele
![]()
Det er braNei det er ikke det, men nå går det heldigvis bedreVar værre det første døgnet...
Deilig da30 minutter til jeg drar til fysio og etter det er det påskeferie![]()