He he å jadaJo flere jo bedre?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he å jadaJo flere jo bedre?![]()
Det blir nok veldig bra !Oooh, det blir stas!![]()
Ja det var den påska da.. jeg har fått unna posene (kjøpte søte poser istedenfor egg i kiel), men om vi blir hjemme har vi ikke mat eller noesatser på at jeg får ordnet alt i morgen Hehe
Ungene fikk ikke mindre enn to egg i går. Fra svigerfar og fra en av mannens tanter (vi har hatt dåp i helga og hadde etterselskap i går)
Men de må jo få et av oss med en påskepynt og noe snop (de eldste, yngste får bare pynt)
Nei, tenke seg til. En fullammet baby på tre mnd får ikke snop!!!Egg er morsomt så tenker ungene er fornøyd med eggene![]()
Hva får ikke minste snop??? :O haha nei minste her får bamse, badeand og smoothie da han ikke får nop ennå heller![]()
Her vil lille U få smoothie og babykjeks.Nei, tenke seg til. En fullammet baby på tre mnd får ikke snop!!!
Jeg får spise ekstra mye så får hun det i melka ;-)
Kjennes slik ut her også. Mannen skal ta en handletur i kveld sier han. Jeg har lite inspirasjonDa er du like langt som meg![]()
Tenker jeg lager påske i morgen
Vi har hatt rester etter dåpen. Karbonader og kylling. Kokte ris til. Hadde salat. Og lagde en enkel skysausHar så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?
Jeg har funnet frem posen med påskepynt så den er klar, men orker ikke i kveld.Kjennes slik ut her også. Mannen skal ta en handletur i kveld sier han. Jeg har lite inspirasjon
Husk at verden stenger tidlig i morgen da.Jeg har funnet frem posen med påskepynt så den er klar, men orker ikke i kveld.
Handling til påsken tar jeg i morgen ettermiddag
Vet det, men ikke før 18 der jeg skal tror jeg, men skal dobbeltsjekke.Husk at verden stenger tidlig i morgen da.
Dobbeltsjekke er lurt.Vet det, men ikke før 18 der jeg skal tror jeg, men skal dobbeltsjekke.
Polet tok jeg i dag
Dobbeltsjekket, jeg tok feil.Dobbeltsjekke er lurt.
Greit å komme hjem søndag så man får mandagen hjemme før jobb og skole da
Ja det er det, har lyst å ha med ungene dit når minste blir bitte litt større
Nei egentlig ikke, men nå var dagens blodprøver ganske fine så de ville ha oss her en natt til for å se hvordan feberen blir og om hu trenger væske til natta.. men mest sannsynlig kan vi få reise hjem i morgen![]()
Vi skalha wokHar så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?
Bra du blir tatt godt vare påLegene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg![]()
Så dumtJaja da blir vi her nok en natt, og håper på bedre tider i morgenom ikke vi kommer hjem i morgen ryker mine påskeplaner og er vi ikke hjemme på torsdag ryker frøkna sine planer også....
God kveldGod morgen![]()
God kveldGod kveld![]()
God kveld![]()
God kveld ja.God kveld![]()