Skravletråd Mars!

Ja det var den påska da.. jeg har fått unna posene (kjøpte søte poser istedenfor egg i kiel), men om vi blir hjemme har vi ikke mat eller noe :P satser på at jeg får ordnet alt i morgen Hehe

Ungene fikk ikke mindre enn to egg i går. Fra svigerfar og fra en av mannens tanter (vi har hatt dåp i helga og hadde etterselskap i går)

Men de må jo få et av oss med en påskepynt og noe snop (de eldste, yngste får bare pynt)

Ungene fikk ikke mindre enn to egg i går. Fra svigerfar og fra en av mannens tanter (vi har hatt dåp i helga og hadde etterselskap i går)

Men de må jo få et av oss med en påskepynt og noe snop (de eldste, yngste får bare pynt)

Egg er morsomt så tenker ungene er fornøyd med eggene :D

Hva får ikke minste snop??? :O haha nei minste her får bamse, badeand og smoothie da han ikke får nop ennå heller ;)

Har så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?

Egg er morsomt så tenker ungene er fornøyd med eggene :D

Hva får ikke minste snop??? :O haha nei minste her får bamse, badeand og smoothie da han ikke får nop ennå heller ;)
Nei, tenke seg til. En fullammet baby på tre mnd får ikke snop!!!

Jeg får spise ekstra mye så får hun det i melka ;-)

Greit å komme hjem søndag så man får mandagen hjemme før jobb og skole da :)

Ja det er det, har lyst å ha med ungene dit når minste blir bitte litt større :)

Nei egentlig ikke, men nå var dagens blodprøver ganske fine så de ville ha oss her en natt til for å se hvordan feberen blir og om hu trenger væske til natta.. men mest sannsynlig kan vi få reise hjem i morgen :D

Er bare mannen som starter tirsdag men han vil hjem ..

Det synes jeg du skal
Har så lite lyst på middag i dag.
Skal ha laks med crème frâiche, erter og pasta.
Hva skal dere ha?
Vi skalha wok

Legene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg ❤️
Bra du blir tatt godt vare på:)

Jaja da blir vi her nok en natt, og håper på bedre tider i morgen ;) om ikke vi kommer hjem i morgen ryker mine påskeplaner og er vi ikke hjemme på torsdag ryker frøkna sine planer også....
Så dumt:( håper snuppa er bedre i morgen!

Back
Topp