Setter på serie jeg nå så skravles senere jenter
god natt sove godt dere

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg påUff ja, for dette er kjedelig og slitsomt...
I starten av juniNår skal dere på tur da?
I starten av juni![]()
He he nei skrwv de var så utrolig høfligja skrev du ikke noe om uhøffelig ?
ja det er greit å kunne
Så morronår skal dere på tur ?
Var den helgen som passet best for oss som satte i gang det herDet er jo en veldig fin tid å reise påblir nok en fin tur
![]()
Var den helgen som passet best for oss som satte i gang det her
Mhm ikke santJa kan jo være greit at det passer for dere også siden dere har satt det i gang Hehe
He he du trenger å soveNei men driver å dupper litt![]()
ÅååSpennende tid
![]()
![]()
Husker jenta vår begynte med det, hun var så ivrig på å slutte at hun begynte å gråte når hun fikk på bleie på dagen, så da var det bare å slutte på flekken og informere de i bhg om at hun ville gå på do
Hadde ikke investert i noen truser en gang, siden det skjedde så og si over natten,så hun måtte låne en av meg som var for liten til meg og alt for stor til hun
![]()
Aldri hørt jeg!Hihi så søttleste at truser burde unngås i starten men heller bare bukse og bruke truse senere. Stemmer det?
Lakenskrekk her ogsåLagt meg nei!!! Her har jeg fått Lakenskrekk.... Huff
Gruer meg veldigMorsom alder![]()
Jeg er 26+4 nå![]()
Får se an hvordan det blir. Hadde en periode fra 17:11-18:00 hvor de kom med sånn ca gjennomsnitt 1 min og 40 sekunder følge appen og nå fra 20:00 med 5 min og 30 sekunder mellom. Satser på det roer seg nå![]()
Blir det rart å skulle jobbe igjen?
Det går nok bra skal du se.Gruer meg veldiger ikke klar. Hverken psykisk eller fysisk.. Så veldig spent på hvordan det skal gå..
Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men resultatet var at noe eldre gutter fikk han i bakken og sparket han i ryggen og hodet
Ikke i det hele tatt.
De ansatte det tok det veldig alvorlig..
Fy søren!! Godt de tok det alvorlig.. Og ja gutter trenger å få være små gutter innimellomVar det.
Snakket med han om at han ikke skal gå med slike følelser inni seg, men snakke med mamma og pappa om det.
Selv om han er stor gutt og går i tredje klasse så kan han også få lov til å være liten når han trenger det
Det går nok bra skal du se.
Hva jobber du med?
Tror ofte han prøver litt for mye å være flink storebror og "glemmer" at han også kan få lov til å være litenFy søren!! Godt de tok det alvorlig.. Og ja gutter trenger å få være små gutter innimellom![]()