Skravletråd Mars!

Setter på serie jeg nå så skravles senere jenter :) god natt sove godt dere :D ❤️

Ååå :) Spennende tid :) :) :) Husker jenta vår begynte med det, hun var så ivrig på å slutte at hun begynte å gråte når hun fikk på bleie på dagen, så da var det bare å slutte på flekken og informere de i bhg om at hun ville gå på do ;) Hadde ikke investert i noen truser en gang, siden det skjedde så og si over natten,så hun måtte låne en av meg som var for liten til meg og alt for stor til hun :D

Enkelt når de slutter så brått da!

Hihi så søtt :) leste at truser burde unngås i starten men heller bare bukse og bruke truse senere. Stemmer det?
Aldri hørt jeg!

Morsom alder :)

Jeg er 26+4 nå :)
Får se an hvordan det blir. Hadde en periode fra 17:11-18:00 hvor de kom med sånn ca gjennomsnitt 1 min og 40 sekunder følge appen og nå fra 20:00 med 5 min og 30 sekunder mellom. Satser på det roer seg nå :)

Blir det rart å skulle jobbe igjen?
Gruer meg veldig :( er ikke klar. Hverken psykisk eller fysisk.. Så veldig spent på hvordan det skal gå..

Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men resultatet var at noe eldre gutter fikk han i bakken og sparket han i ryggen og hodet
Ikke i det hele tatt.
De ansatte det tok det veldig alvorlig..
Var det.
Snakket med han om at han ikke skal gå med slike følelser inni seg, men snakke med mamma og pappa om det.
Selv om han er stor gutt og går i tredje klasse så kan han også få lov til å være liten når han trenger det
Fy søren!! Godt de tok det alvorlig.. Og ja gutter trenger å få være små gutter innimellom ❤️

Back
Topp