Skravletråd Mars!

Ja da hadde jeg bare prøvd med bukse i starten jeg om jeg skulle gjort det igjen :) Får gjøre det på nestemann som kommer i september når han blir stor nok ;) Er det jeg tenker også, hun må føle seg klar og ikke presset til å slutte med det på natta :) har litt av samme problemer med smokk også, prøve å avvende den også på natta.. Noen erfaringer der eller? Tips?
Skal det :) nei å presse de gjør bare ting mye verre så hun må slutte selv :) hmmm det er jo noen som ikke er klare for det. Kan hende hun føler det er kos og at den ikke kan erstattes. Jeg følte det sånn og brukt smokk til 4/5 år på natta :O

He he du fortjener husmorferie

Ja å ta med seg bare småen å besøke ei venninne blir jo skikkelig luksus etter denne uka :P så nå gjenstår det bare de dumme prøvesvarene og at ungen er bra nok og drikker nok til at vi kan få reise hjem :P om ikke vi kommer hjem senest onsdag får ikke mamma og stefaren min ferie heller, da de har lillebror :P

Skal det :) nei å presse de gjør bare ting mye verre så hun må slutte selv :) hmmm det er jo noen som ikke er klare for det. Kan hende hun føler det er kos og at den ikke kan erstattes. Jeg følte det sånn og brukt smokk til 4/5 år på natta :O
Var det jeg fryktet litt, litt arvelig å kanskje ? Brukte den til jeg var 6 år :o så jeg tenker at det kan være fare for at hun vil gjøre det også :p men igjen, så vil jeg ikke tvinge hun men kanskje prøve å redusere det litt og forklare hun at hun kan prøve, så får hun en belønning med noe aktivitet vi kan finne på :)

Ja å ta med seg bare småen å besøke ei venninne blir jo skikkelig luksus etter denne uka :p så nå gjenstår det bare de dumme prøvesvarene og at ungen er bra nok og drikker nok til at vi kan få reise hjem :p om ikke vi kommer hjem senest onsdag får ikke mamma og stefaren min ferie heller, da de har lillebror :p
Krysser fingrene for svar, at frøkna spiser og drikker osv

Var det jeg fryktet litt, litt arvelig å kanskje ? Brukte den til jeg var 6 år :o så jeg tenker at det kan være fare for at hun vil gjøre det også :p men igjen, så vil jeg ikke tvinge hun men kanskje prøve å redusere det litt og forklare hun at hun kan prøve, så får hun en belønning med noe aktivitet vi kan finne på :)
Kanskje det :p jeg drakk sjokomelk på tåteflaske på skolen :p ja ikke sant :)

Eldsten har vært så rar i det siste.
Fikk endelig ut av han hva som plager han.
Han er fremdeles lei seg for de guttene som slo og sparket han på lekeland når han feiret bursdagen sin det for 1,5 uker siden :(
Er ordentlig trist nå
Hva er det du sier?!:( var noen så stygge med ham?!
Ikke rart han er lei seg:(

Back
Topp