Jada, det kan ennå komme![]()
Du får prøve å smitte over din glede ved klesvask da vettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, det kan ennå komme![]()
Ja etter påsken er det slutt på snop!!Ja, ok
Her er OJ lagt, snuppa sover i vugga på stuen her og bonus er oppe enda.
Her blir det vel noe usunt etter hvert og sofa ja...skjerpings etter påsken![]()
Er vel snø dit dere skalVi skal ha med en del av det
Håper vakten blir finManner meg opp til dagvakt i morgen
Jeg mener han er slem mot henne. Men småbarn skjønner ikke sånn det vet jegMen man er fortsatt ukke slem er mitt poeng
Selv om barn slår så er de ikke slemme
Yes det er detEr vel snø dit dere skal![]()
God påske til deg ogsåGod påske alle sammen![]()
Ikke santEr nok lurt siden hun er villig til å sitte der![]()
Ja men er jo ikke slemJeg mener han er slem mot henne. Men småbarn skjønner ikke sånn det vet jeger bare ufint av han ... Han bare går bort til en å slår barnet mitt i ansikt eller i ryggen. Har sett det
Så flink du erLært meg å hekle![]()
Er dere hjemme nå?Merker at meg og frøkna ikke har lik kroppstemperatur akkurat nå: hu ligger i trusa og svetter med vinduet åpent og jeg sitter med bukse og genser under dyna fordi hu har vinduet åpent![]()
God påske til deg ogsåGod påske alle sammen![]()
ja får se hva det blir etterhvertSå flink du er
Begge deler er helt forferdeligMerker at meg og frøkna ikke har lik kroppstemperatur akkurat nå: hu ligger i trusa og svetter med vinduet åpent og jeg sitter med bukse og genser under dyna fordi hu har vinduet åpent![]()
Jeg og kjæresten reiser til Stokkøya på sommerhuset til svigerforeldrene mine imorgen. Og der blir vi hele påska. Veldig godt å bare slappe av!God påske til deg ogsåPlaner for påsken?
Han har visst litt sinne problemer sier de i barnehagenJa men er jo ikke slem
tror du ett lite barn tenker at nå skal jeg være slem å slå noen?
For mange handler det feks om dårlig språk
ÅååSpent på bleieslutt til N jeg. Vi lar henne sitte på do når hun spør. Og hun er veldig opptatt av det. Så skal snakke med bhg om dette etter ferien siden det blir kanskje litt stress for de midt i ferien![]()
Å deilig! Er det snø eller vår vær der nå? Vi skal også bare slappe av på hytta til svigers, som ligger i Bø i Telemark og men vi skal være der med deJeg og kjæresten reiser til Stokkøya på sommerhuset til svigerforeldrene mine imorgen. Og der blir vi hele påska. Veldig godt å bare slappe av!
Enn du? Jobbe eller dra bort?![]()