Skravletråd Mars!

Titter innom mellom middag og kosetid med familien ❤️
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nå :p regner med det går over :) bare fått beskjed om det

Har dere ferie eller jobber dere? :)
Ferie :)

Titter innom mellom middag og kosetid med familien ❤️
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nå :p regner med det går over :) bare fått beskjed om det

Har dere ferie eller jobber dere? :)
Du må ta det litt med ro vennen.

Her er det jobb tilogmed i morgen.

Hva hadde dere til middag i deg, da?

Du må ta det litt med ro vennen.

Her er det jobb tilogmed i morgen.

Hva hadde dere til middag i deg, da?
Hihi skjønt det nå snuppa :) ga seg etter en time, men kom med 1 min mellomrom...

Kyllingfile stekt i krydder i stekepose. Sånn man kjøper på butikken med ris :) spiser nå og kyllingen blir så god og saftig

Det er godt :)
Mannen er veldig glad i kylling :p jeg klarer ikke så ofte sånn grillet kylling i butikken, men han kan spise det hver dag uten mer tilbehør enn baugett :p
Ikke så glad i dem jeg heller, men kjøper dem en gang i bland.
Spør om å kjøpe en som ikke er grillet :P
Er mye billigere enn å kjøpe en i ferskvare disken.
Syns det er litt for mye krydder på den så tørker det av men det har fått marinert kjøttet litt.
Krydrer som jeg selv vil og putter i ovnen

Ikke så glad i dem jeg heller, men kjøper dem en gang i bland.
Spør om å kjøpe en som ikke er grillet :P
Er mye billigere enn å kjøpe en i ferskvare disken.
Syns det er litt for mye krydder på den så tørker det av men det har fått marinert kjøttet litt.
Krydrer som jeg selv vil og putter i ovnen
Smart :) ja den er godt krydderet. Sparer ikke på noe der :p
Greit å ha inne mellom det er jeg enig i :)
Ble mett, men er sulten igjen om noen timer. Klarer ikke spise normal porsjon på en gang

Spent på bleieslutt til N jeg. Vi lar henne sitte på do når hun spør. Og hun er veldig opptatt av det. Så skal snakke med bhg om dette etter ferien siden det blir kanskje litt stress for de midt i ferien :p

Syns bleieslutt er gøy :)
Hvor gammel er hun nå?
Jeg og :) 2 år og 5 mnd straks. Hun prøvde selv når hun var mindre, men så hadde hun uhell og etter det bare skrek hun når vi satt hun på do stakkars. Nå sier hun tydelig fra at hun bæsjer og vil være i fred :p blir forbanna når vi nærmer oss

Nå er vi midt i legging av barn;)
Så butikken, så sofa:p
Ja, ok:)
Her er OJ lagt, snuppa sover i vugga på stuen her og bonus er oppe enda. :P
Her blir det vel noe usunt etter hvert og sofa ja...skjerpings etter påsken:P

Back
Topp