Skravletråd Mars!

Å nei så fælt :(
N var ikke seg selv etter han gutten begynte å gjøre ting med hun i bhg... Sov veldig dårlig og sånn. Igår kom hun "ikke slå ikke slå" tydelig at hun kan si fra nå, men viser jo at han er slem da ... Han er det mot mange
Var det.
Snakket med han om at han ikke skal gå med slike følelser inni seg, men snakke med mamma og pappa om det.
Selv om han er stor gutt og går i tredje klasse så kan han også få lov til å være liten når han trenger det

Å nei så fælt :(
N var ikke seg selv etter han gutten begynte å gjøre ting med hun i bhg... Sov veldig dårlig og sånn. Igår kom hun "ikke slå ikke slå" tydelig at hun kan si fra nå, men viser jo at han er slem da ... Han er det mot mange
Han er jo ikke slem selv om han slår ;)

Titter innom mellom middag og kosetid med familien ❤️
Jeg må være strengere med meg selv igjen forhold til aktivitet. Jeg var jo i byen på fredag. Ute på Xxl på lørdag og ute på lunsj idag.
Driver å teller kynnere igjen nå :p regner med det går over :) bare fått beskjed om det

Har dere ferie eller jobber dere? :)
Her er det jobbepåske:)

Var det.
Snakket med han om at han ikke skal gå med slike følelser inni seg, men snakke med mamma og pappa om det.
Selv om han er stor gutt og går i tredje klasse så kan han også få lov til å være liten når han trenger det
Barn trenger å snakke om det, husker det selv. Men er ikke så lett å prate om det selv :/ selvfølgelig alle barn har lov til det. Jeg selv var aldri flink til å prate med mamma om sånn. Men hun skjønte det var noe når jeg sto uten klær i vindu i - 20 når jeg hadde litt forskjølse for å bli drit dårlig. Jeg var mobbeoffer, så her skal jeg passe på signalene som jeg hadde

Spent på bleieslutt til N jeg. Vi lar henne sitte på do når hun spør. Og hun er veldig opptatt av det. Så skal snakke med bhg om dette etter ferien siden det blir kanskje litt stress for de midt i ferien :p
Er nok lurt siden hun er villig til å sitte der:)

Back
Topp