Skravletråd Mars!

Og så er dåpsdagen kommet.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Ja det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!

Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.

Hun sovnet sånn rundt fem. Og våknet igjen litt før seks.

Trøtt mamma i dag også ja.

Jeg har tenkt å stå opp tidlig nok til at vi ikke trenger stresse, men noen kan godt fortelle dåpsbarnet at jeg mente sju, ikke fire. Har ammet den siste halvtimen og synes godt hun kunne blitt ferdig og sovnet, jeg vil gjerne sove litt mer selv...
Lykke til med dåpen i dag!

Ja det var vel kanskje litt vel tidlig. Håper dere fikk sove igjen!

Her har vi vært mer eller mindre våkne siden kl 03. Lille er i dårlig form og får ikke sove stakkar... bæska seg helt ned har hun gjort også, så jeg har hatt henne i badet og vaska klær. Og nå var det ikke sjans i havet å få henne til å sovne.

Så kjedelig! :( Håper hun blir søvnig etter hvert, slik at du også får deg litt søvn :)

Hvordan syk er hun?
Masse god bedring til henne!

Lykke til med dåpen idag :)

De har nå sin egen agenda disse små.
Masse lykke til i dag

Så artig at de koser seg sammen:D
Håper siste del av turen gikk fint:)
Ja var veldig gøy spesielt også siden de ikke har hilst på hverandre før heller. Skulle ikke tro det da vi møttes:-). Mini sovnet da vi hadde ca 15 min igjen før vi var hjemme totalt utslitt

Lykke til med dåpsdagen:-).
Kl 4 var vel litt i det tidligste laget å våkne ja. Håper dere fikk litt mer søvn:-)

Effektiv morgen! Klokken e såvidt halv 9 og huset er vaska :)

Så kjedelig! :( Håper hun blir søvnig etter hvert, slik at du også får deg litt søvn :)

Hvordan syk er hun?
Masse god bedring til henne!
Hun sovna kl 06, men da bare for en time, for da var jo storebror våken og kom inn å skulle kose. Akkurat fått henne til å sovne igjen nå.

Hun er snørrete og surklete hoste. Pluss at jeg tror hun har vondt i magen. Bæsjer mye, lukter IKKE godt, og har hatt et par ganger hbor hun har brekninger når hun gråter :( ikke feber

Lykke til i dag

Back
Topp