Er dere på sykehus?:O hva skjer?
Frøkna som ikke er i form, så nå prøver man å finne ut hva som er galt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere på sykehus?:O hva skjer?
Høres kjekt ut! Stas med familietid. Sko ønske vi hadde en hytte å stikke tilSkal på hytta med mamma og mine brødre fra onsdag til søndager høydepunkt for guttene det
var liksom meg, mamma og min yngste lillebror som hadde gutta da de var liten. De forguder mormoren sin
![]()
Så får jeg en liten pause fra samboer også![]()
Jaaaaaa. Tenkte jeg faktisk ikke på engangHøres kjekt ut! Stas med familietid. Sko ønske vi hadde en hytte å stikke til![]()
Du får nyte snorkefrie netter da :-D
Her har jeg ikke fulgt med i timen.. Sykehuset?
Skal ikke stort mye, shoppe litt![]()
![]()
Haha bare kom på snorke posten din :-DJaaaaaa. Tenkte jeg faktisk ikke på engang![]()
Har dere planer for påsken da?![]()
Uff, leste de andre innleggene.. Håper hun får komme hjem i dagFrøkna som ikke er helt frisk![]()
Shoppe hørtes morsomt ut dahva skal shoppes?
Kjekt det daHaha bare kom på snorke posten din :-D
Ingen planer faktisk, snuppa skal kanskje sove over hos ei som var avlaster når jeg var alene.. Men tenker vi skal prøve å ta noen dagsturer ellernoe rundt![]()
Uff, leste de andre innleggene.. Håper hun får komme hjem i dagGod bedring
![]()
Busrdagsgave og faktisk noen julegaverEr på salg så slår til nå, er noe som gubben ønsker seg som er på salg
haha
![]()
Det er det, må ihvertfall prøve å finne på noe så vi ikke sitter hjemme å glorKjekt det daer godt med slike dagsturer. Får oppleve mye på de
![]()
Er slike ting jeg husker mest fra jeg var liten![]()
Disney ja. Kan du alle seriene utenatt nå?![]()
Håper alt er bra med deg![]()
Det er det, må ihvertfall prøve å finne på noe så vi ikke sitter hjemme å glor![]()
Puerto Rico på Gran canariaHvor har dere vært?![]()
Hvor er hytta hen da?åjaalltid deilig å få mannebeina hjem
kjenner følelsen
jobba på posten![]()
skatten![]()
Ulefos
god kveld![]()
Takk takksatser på bra vær
Hehe. Trøst deg med at jeg ser på det hjemmeDet er ikke langt unna nåføler meg super teit hver gang det kommer noen inn og jeg legger vekk mobilen. Men frøkna vil bare være i fred, og med Disney channel på tv er det jo ikke annet å gjøre akkurat Haha
Det er santSå bra! Viktig å skape nye minner sammen![]()
Kan hjelpe deg også jegÅ meg takk![]()
Puerto Rico på Gran canaria![]()
Jepp, kom hjem natt til torsdagHar du kommet hjem nå ?![]()
Hva har du bestilt?Gleder meg til å hente den etter påske da![]()