Skravletråd Mars!

Skal på hytta med mamma og mine brødre fra onsdag til søndag :) er høydepunkt for guttene det :) var liksom meg, mamma og min yngste lillebror som hadde gutta da de var liten. De forguder mormoren sin :D

Så får jeg en liten pause fra samboer også :P
Høres kjekt ut! Stas med familietid. Sko ønske vi hadde en hytte å stikke til :-)

Du får nyte snorkefrie netter da :-D

Jaaaaaa. Tenkte jeg faktisk ikke på engang :P

Har dere planer for påsken da? :)
Haha bare kom på snorke posten din :-D

Ingen planer faktisk, snuppa skal kanskje sove over hos ei som var avlaster når jeg var alene.. Men tenker vi skal prøve å ta noen dagsturer ellernoe rundt :-)

Frøkna som ikke er helt frisk :)

Shoppe hørtes morsomt ut da :) hva skal shoppes?
Uff, leste de andre innleggene.. Håper hun får komme hjem i dag :) God bedring :)

Busrdagsgave og faktisk noen julegaver :p Er på salg så slår til nå, er noe som gubben ønsker seg som er på salg :) haha :D

Haha bare kom på snorke posten din :-D

Ingen planer faktisk, snuppa skal kanskje sove over hos ei som var avlaster når jeg var alene.. Men tenker vi skal prøve å ta noen dagsturer ellernoe rundt :-)
Kjekt det da :) er godt med slike dagsturer. Får oppleve mye på de :)
Er slike ting jeg husker mest fra jeg var liten :D

Uff, leste de andre innleggene.. Håper hun får komme hjem i dag :) God bedring :)

Busrdagsgave og faktisk noen julegaver :p Er på salg så slår til nå, er noe som gubben ønsker seg som er på salg :) haha :D

Ja håper det jeg og :)
Så greit å få handlet julegaver nå da :)

Disney ja. Kan du alle seriene utenatt nå? ;)
Håper alt er bra med deg :)

Det er ikke langt unna nå :P føler meg super teit hver gang det kommer noen inn og jeg legger vekk mobilen. Men frøkna vil bare være i fred, og med Disney channel på tv er det jo ikke annet å gjøre akkurat Haha

Det er ikke langt unna nå :P føler meg super teit hver gang det kommer noen inn og jeg legger vekk mobilen. Men frøkna vil bare være i fred, og med Disney channel på tv er det jo ikke annet å gjøre akkurat Haha
Hehe. Trøst deg med at jeg ser på det hjemme :P ofte glemmer jeg til og med å skifte kanal når gutta er lagt ;)

Back
Topp