Skravletråd Mars!

Morn :-P
Ååå... To uker uten? Her er det kun en uke uten men skal bli så godt! Er så lei de leksene til tider at jeg kan spy haha
Påske og vinterferie samtidig her ;)
Ja, leksene er ikke bare arbeid for barna!!!

Å huff da. :(
Hva feiler det henne?

Det vet man ikke, men hun var veldig dårlig når hun ble lagt inn og med store smerter. Men etter masse prøver, smertestillende og antibiotika har man hvertfall fått utelukket hjernehinnebetennelse og blindtarmen da :P

Det vet man ikke, men hun var veldig dårlig når hun ble lagt inn og med store smerter. Men etter masse prøver, smertestillende og antibiotika har man hvertfall fått utelukket hjernehinnebetennelse og blindtarmen da :p
Pju det er vra de har utelukka det da

Det vet man ikke, men hun var veldig dårlig når hun ble lagt inn og med store smerter. Men etter masse prøver, smertestillende og antibiotika har man hvertfall fått utelukket hjernehinnebetennelse og blindtarmen da :P
Uffa, stakkers lita.
Håper de finner ut av det og hun føler seg bedre

Så deilig! :-)
Nei, det er ikke det. Går glatt nesten to timer på lekser om frøkna er i kverulantus hjørnet og det skjer titt og ofte :-P
Kjenner meg igjen! Og har jo så fint TO ofte kverulante unger som skal gjøre lekser :P hele ettermiddagen forsvinner til det om de er i dårlig humør!!

Kjenner meg igjen! Og har jo så fint TO ofte kverulante unger som skal gjøre lekser :P hele ettermiddagen forsvinner til det om de er i dårlig humør!!
Uuuuuffff... :-P
Double trouble? Syns det tar nok på med ei som holder på. Lekser og middag er ofte alt vi rekker før leggetid.

Uuuuuffff... :-P
Double trouble? Syns det tar nok på med ei som holder på. Lekser og middag er ofte alt vi rekker før leggetid.
Tiden er rimelig knapp ja.
Endte med at jeg sa til lærerne til gutta at om lekser tok så og så lang tid så valgte jeg vekk resten av leksene. Synes at å prate sammen og få litt tid sammen er viktigere. Spesielt siden mine sliter med å sette ord på ting og blir fort frustrerte.

Da er det veldig deilig de dagene de er raske og lekser er gjort på 30 min ;)

Omg! Kom nettopp til å huske på at samboer prøvde å stikke av med Bbhugme i natt :P
Han er sjalu på den fordi jeg holder rundt den og ikke han, men samtidig misunnelig fordi han også vil ha en
*dauer* :P

Back
Topp