Påske og vinterferie samtidig herMorn![]()
Ååå... To uker uten? Her er det kun en uke uten men skal bli så godt! Er så lei de leksene til tider at jeg kan spy haha
Ja, leksene er ikke bare arbeid for barna!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Påske og vinterferie samtidig herMorn![]()
Ååå... To uker uten? Her er det kun en uke uten men skal bli så godt! Er så lei de leksene til tider at jeg kan spy haha
Ikke santHa ha da er det ille
Jao, visst er det det.1.5 uke ferie er det vel nesten
Vi skal på hyttaplaner i påsken da ?
Hehe skjønner jeg
Å bor dere i hordaland derePåske og vinterferie samtidig her
Å huff da.
Hva feiler det henne?
Ha ha kan ikke få med altJao, visst er det det.
Har lite oversikt over dagene når jeg kun går hjemme![]()
Pju det er vra de har utelukka det daDet vet man ikke, men hun var veldig dårlig når hun ble lagt inn og med store smerter. Men etter masse prøver, smertestillende og antibiotika har man hvertfall fått utelukket hjernehinnebetennelse og blindtarmen da![]()
Så deilig!Påske og vinterferie samtidig her![]()
Ikke barebare detHa ha kan ikke få med alt
Uffa, stakkers lita.Det vet man ikke, men hun var veldig dårlig når hun ble lagt inn og med store smerter. Men etter masse prøver, smertestillende og antibiotika har man hvertfall fått utelukket hjernehinnebetennelse og blindtarmen da![]()
JeppÅ bor dere i hordaland dere
Kjenner meg igjen! Og har jo så fint TO ofte kverulante unger som skal gjøre lekserSå deilig!![]()
Nei, det er ikke det. Går glatt nesten to timer på lekser om frøkna er i kverulantus hjørnet og det skjer titt og ofte![]()
Uuuuuffff...Kjenner meg igjen! Og har jo så fint TO ofte kverulante unger som skal gjøre lekserhele ettermiddagen forsvinner til det om de er i dårlig humør!!
Tiden er rimelig knapp ja.Uuuuuffff...![]()
Double trouble? Syns det tar nok på med ei som holder på. Lekser og middag er ofte alt vi rekker før leggetid.
Tusen takkUff da, masse god bedring![]()
Nei. Er jo ikke detEr vel ingen som liker det
KoseligVi skal på hytta
Er dere på sykehus?:O hva skjer?Forhåpentligvis får vi reise hjem fra sykehuset i dag, det er hvertfall mitt håp og plan![]()
Hva er planene for dagen der da?