Skravletråd Mars!

Å det gjorde jeg også med kengubarnet :(

Værste jeg noen gang har vært med på.. Vi ble innlagt da. Og det var egentlig veldig godt. Kunne slappe av og bare pleie den elendige samvittigheten mens de herlige pleierne fulgte med alt annet.. ❤️

Jepp :) reiser onsdagen og hjem søndagen.
Godt med en liten pause mellom meg og mannen også :P han må tåle ganske mye for tiden ;) likevel elsker han meg hver dag... Sier han i allefall :P hehe
Hehe :p
Mannen min er jo mye ute å reiser i jobben, og det er helt rart om han blir hjemme over lengre tid :p

Værste jeg noen gang har vært med på.. Vi ble innlagt da. Og det var egentlig veldig godt. Kunne slappe av og bare pleie den elendige samvittigheten mens de herlige pleierne fulgte med alt annet.. ❤️
Heldigvis ikke så ille her. Bare jeg som ble blå. Klarte å holde opp kb så han ikke slo seg

Middagen er ferdig spist og mannen holder på å installere stikk-kontakter på rommet til 4 åringen :)
Snart kveldsmat på henne,og sengetid. Jeg har planer om å se idol ;)

Hehe :p
Mannen min er jo mye ute å reiser i jobben, og det er helt rart om han blir hjemme over lengre tid :p
Å gå oppi hverandre HELE tiden er ikke Sundt, så er vel godt med et avbrekk :)

Vi er egentlig inne i en kjempe fin periode i forholdet for øyeblikket, men tenker vi har godt av å savne hverandre :) ikke minst har sexlivet godt av det :P

Back
Topp