Kos degHilser på fra ferie
Håper alle har det bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degHilser på fra ferie
Håper alle har det bra!
Tja sol sagt før så er det mange som handler inn for å lage påskeegg til noenl som ikke har så mye også.Er det faktisk mulig??? Jeg blir sjokkert! Folk tror de sparer penger.. Men de ender jo oftest opp med å kjøpe mye mer enn vanlig
Mhm mm vil ha
Å det gjorde jeg også med kengubarnetJo... Falle ned ei trapp med baby i armene..absolutt ikke godt for noe som helst
![]()
Will do!ta en for meg og
![]()
Godt poengJo... Falle ned ei trapp med baby i armene..absolutt ikke godt for noe som helst
![]()
Å det gjorde jeg også med kengubarnet![]()
Tja sol sagt før så er det mange som handler inn for å lage påskeegg til noenl som ikke har så mye også.
HeheJeppreiser onsdagen og hjem søndagen.
Godt med en liten pause mellom meg og mannen ogsåhan må tåle ganske mye for tiden
likevel elsker han meg hver dag... Sier han i allefall
hehe
Her er det bra. Håper du har det fintHilser på fra ferie
Håper alle har det bra!
Heldigvis ikke så ille her. Bare jeg som ble blå. Klarte å holde opp kb så han ikke slo segVærste jeg noen gang har vært med på.. Vi ble innlagt da. Og det var egentlig veldig godt. Kunne slappe av og bare pleie den elendige samvittigheten mens de herlige pleierne fulgte med alt annet..![]()
den så go ut, også den i bakgrunnen
Det gjelder en god del faktiskDet gjelder nok ikke så mange av de som hamstrer..
Jeg skulle ønske det kom en bleiekrig igjen jeg![]()
Å gå oppi hverandre HELE tiden er ikke Sundt, så er vel godt med et avbrekkHehe![]()
Mannen min er jo mye ute å reiser i jobben, og det er helt rart om han blir hjemme over lengre tid![]()
Middagen er ferdig spist og mannen holder på å installere stikk-kontakter på rommet til 4 åringen
Snart kveldsmat på henne,og sengetid. Jeg har planer om å se idol![]()