Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke halvparten!Vi har dåp nå på søndag! Og jeg mangler fortsatt litt... Dette blir en hektisk dag.
Har du alt klart ?
Ukene går fort ja, snart påskeGod morgen
Fredag allerde, denne uken har gått fort. Tiden går for fort! Vi har dåp neste uke, og tiden går for fort
Du har da fortsatt en uke på degIkke halvparten!
Vaske husDeilig med friHva er planene for dagen?
Sov du forresten bedre i natt, Kengu?
Det skal jeg så absoluttSå digg med frienjoy it
![]()
Goood morgenGod morgen jenter
Herlig. Nyt detFredag og fri![]()
Jepp, og vi starter påsken med dåpUkene går fort ja, snart påske
God morgen søta!God morgen, damer. Hva bringer dagen?![]()
God morgen. Dåpsplanlegging herGod morgen, damer. Hva bringer dagen?![]()
Tror det blir bra i morgen i alle fallJa, 16 åringen holder på å vaske sitt någleder meg til det er vår tur å flytte t av stua
forhåpentligvis til påsken.
Så koselig, er det meldt pent vær? Hva skal du bake?![]()
Hører med det ja.Du har da fortsatt en uke på degingenting som er som litt stress mot slutten.
Håper dere koser dereFortsatt være her i syden![]()
Når er dåpen?God morgen. Dåpsplanlegging herdin da?
God morgen søta!
Hvordan har natten vært?
Vi skal til barnelegen på helsestasjon i dag. Bortsett fra det har vi ingen store planer. Bare slappe av hjemme..
Hva har du på tapetet i dag!?![]()
På søndag.Når er dåpen?
Her har jeg akkurat laga frokost til gubben og meg. Mata jenta og rydda endel. Tidlig på idagså drar han snart og vi går å legger oss igjen
![]()
![]()
Den har vært grei denutslitt dog siden frøkna våknet hylskrikende og vi holdt på helt til 22 (fra 1845) igår før hun sovna igjen.
minna meg mest om nattskrekk, men trodde ikke de kunne få det så tidlig. :/
Jeg skal ikke gjøre så altfor mye. Være hjemme, styre med lillefrøkna mi og så drar vi og feirer pappas bursdag i ettermiddag med taco![]()
Noe spesielt siden det er barnelege eller vanlig sjekk?![]()
Dette går så bra såStakkar, håper hun sovner lettere i natt! Har aldri hørt om nattskrekk før.. Men håper ikke snuppa di har det
Så koselig med bursdagsfeiring![]()
Vi skal også ha taco i dag!! Vi skulle egentlig hatt det i går, men ting gikk ikke som planlagt.. Snuppeluppa her er syk, så gikk å holdt på henne i hele går..
Vi skal til barnelegen. Er usikker på hvorfor selv egentlig. Manuellterapeuten hadde sendt epikrisen til datteren min til hs. Jeg ble kontaktet av hs i går og fikk tildelt en time hos barnelege der i dag. Er bekymret og har mange spørsmål..
Håper alt er ok :/