Skravletråd Mars!

God morgen, damer. Hva bringer dagen? :)

Ja, 16 åringen holder på å vaske sitt nå :-P gleder meg til det er vår tur å flytte t av stua :p forhåpentligvis til påsken.

Så koselig, er det meldt pent vær? Hva skal du bake? :)
Tror det blir bra i morgen i alle fall :)
Skal bake gulrotmuffins og sjokoladekake:)

Du har da fortsatt en uke på deg :) ingenting som er som litt stress mot slutten.
Hører med det ja.

Må få ferdig bordkortene og begynt å planlegge maten. Og kakene. Og hvem som kan ordne det.

Sjekke om ungene har bunadssko, og om noen evt har begynt å selge slikt siden jeg mistenker begge mangler.

Stryke skjorter til alle mann. Dvs, mamma har visst min. Og dukene til bordene.

Lys og servietter. Og blomster.

Bordplan.

Hvem gjør hva i kirken, ungene som vil hjelpe til.

Og hvor overnatter gjestene og helst ingen her og pusse sølv og kjøpe kors (for det de andre hadde er blitt borte) og tusen andre småting.

God morgen. Dåpsplanlegging her:) din da?
Når er dåpen?

Her har jeg akkurat laga frokost til gubben og meg. Mata jenta og rydda endel. Tidlig på idag :) så drar han snart og vi går å legger oss igjen :p

God morgen søta!
Hvordan har natten vært?

Vi skal til barnelegen på helsestasjon i dag. Bortsett fra det har vi ingen store planer. Bare slappe av hjemme..

Hva har du på tapetet i dag!? :)
;)
Den har vært grei den :) utslitt dog siden frøkna våknet hylskrikende og vi holdt på helt til 22 (fra 1845) igår før hun sovna igjen. :( minna meg mest om nattskrekk, men trodde ikke de kunne få det så tidlig. :/

Jeg skal ikke gjøre så altfor mye. Være hjemme, styre med lillefrøkna mi og så drar vi og feirer pappas bursdag i ettermiddag med taco :)

Noe spesielt siden det er barnelege eller vanlig sjekk? :)

;)
Den har vært grei den :) utslitt dog siden frøkna våknet hylskrikende og vi holdt på helt til 22 (fra 1845) igår før hun sovna igjen. :( minna meg mest om nattskrekk, men trodde ikke de kunne få det så tidlig. :/

Jeg skal ikke gjøre så altfor mye. Være hjemme, styre med lillefrøkna mi og så drar vi og feirer pappas bursdag i ettermiddag med taco :)

Noe spesielt siden det er barnelege eller vanlig sjekk? :)

Stakkar, håper hun sovner lettere i natt! Har aldri hørt om nattskrekk før.. Men håper ikke snuppa di har det❤️

Så koselig med bursdagsfeiring :D
Vi skal også ha taco i dag!! Vi skulle egentlig hatt det i går, men ting gikk ikke som planlagt.. Snuppeluppa her er syk, så gikk å holdt på henne i hele går..

Vi skal til barnelegen. Er usikker på hvorfor selv egentlig. Manuellterapeuten hadde sendt epikrisen til datteren min til hs. Jeg ble kontaktet av hs i går og fikk tildelt en time hos barnelege der i dag. Er bekymret og har mange spørsmål..
Håper alt er ok :/

Stakkar, håper hun sovner lettere i natt! Har aldri hørt om nattskrekk før.. Men håper ikke snuppa di har det❤️

Så koselig med bursdagsfeiring :D
Vi skal også ha taco i dag!! Vi skulle egentlig hatt det i går, men ting gikk ikke som planlagt.. Snuppeluppa her er syk, så gikk å holdt på henne i hele går..

Vi skal til barnelegen. Er usikker på hvorfor selv egentlig. Manuellterapeuten hadde sendt epikrisen til datteren min til hs. Jeg ble kontaktet av hs i går og fikk tildelt en time hos barnelege der i dag. Er bekymret og har mange spørsmål..
Håper alt er ok :/
Dette går så bra så:) senk skuldrene og pust rolig. <3

Back
Topp