Skikkelig påskestemning på trilletur i dagVår i sikte! FOR et vær♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig påskestemning på trilletur i dagVår i sikte! FOR et vær♡
Ja han gjorde det. Måtte litt opp i armene og sove/kose litt der også men nå sover han i vognen igjenSovnet han tilslutt?
oktober/novemberSå spennende <3 hvilken måned blir det?
Det er godt da
Her blir det tomatsuppe med fullkornspasta og egg![]()
Her også, såå deilig♡Skikkelig påskestemning på trilletur i dag![]()
Funker fint som lunsj ogsåTomatsuppe med egg skal jeg ha til lunsj imorgen![]()
Får håpe været holder segHer også, såå deilig♡
Det går heldigvis veldig braHei på du
Det hørtes ikke bra utHåper det går bra med baby<3 Lurt å sove litt
![]()
oi hva har skjedd?![]()
jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal ha til middag idag![]()
lyst på lasagne, men da må mannen dra å kjøpe ildfast form da den vi har er ødelagt og den maten tar litt tid...
lurer på om vi kjører på noe enklere
nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg![]()
Huff skummeltObservasjon etter traume mot hodeheldigvis ingen men
Vi hadde tomatsuppe i gårveldig enkelt men ungene fornøyde
Det som passer for noen trenger absolutt ikke passe for andreDet er ikke noe særlig
Får du fulgt med de andre gradvis, eller blir det kun ved oppsummering?Jaavirkelig
![]()
Regner med jeg går opp mer i detter svangerskapet enn sist. For det første spiser jeg godis, noe jeg veldig skjeldent spiser ellers og vekket kranglet tidligere denne gangen. Sist la jeg bare på meg 10 kg.Åh. Flinka! Jeg har klart 38kg før på samme vis. Med en god del trening etterhvert og. Så ble jeg gravid :/ og gikk opp 30.
Men denne gangen funker det liksom ikke. Står bom fast i månedsvis
Har du fått tatt det litt med ro i dag da?Takk søte du ❤
Vi hadde lasagne i gårjeg er faktisk ikke sikker på hva jeg skal ha til middag idag![]()
lyst på lasagne, men da må mannen dra å kjøpe ildfast form da den vi har er ødelagt og den maten tar litt tid...
lurer på om vi kjører på noe enklere
nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg![]()
Alt mulig.. Kan ikke være så selektiv nå. Så må søke på det det går ann å søke på.Så utrolig kjedelig.. Hva slags type jobber søker du på?
Det vet jeg alt omJa, er det. Ikke lett å få noe gitt.
Uff da hva skjedde?Hei..
Hatt et meget trasig døgn, med sykebil og sykehusinnleggelse på babyenhjemme igjen nå og alt ser heldigvis ut til å ha gått veldig fint. Nå skal vi sove
Så bra han koste segDa har vi vært på babysvømming, mini storkoste seg som vanlig. Så var det å få han til å sovne da