Nei, nå må jeg pakke sakene og dra.
Snakkes
Snakkes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var morro. Gå litt amok i godis butikkene, føltes det ut som. Tilsammen på oss tre brukte vi nærmere 3500 kr og ennå har vi to forskjellige takke kort som skal kjøpes etter dåpen og konfirmasjonenJippi, så gøy![]()
God morgenGod morgen damer![]()
Takk, heldigvis ikke så veldig forkjølt men litt er detGod morgen
Så kjipt god bedring
Satser på detNei, da er det ikke så lett
Håper du finner på noe lurt..
Sitter på et fly på GardermoenSitter og har en kosestund med lille U akkurat nå.
Om en halvtimes tid så drar vi til barnehagen.
Hva er deres planer for dagen?
God morgenGod morgen damer![]()
Takk søte duGod tur snuppa
Joda fikk unna alt. Men fikk lekkasje i badebasseng i dagså kom kolikk skrik rett etterpå men etter å ha kommet hjem fikk mer matt ligger han og sover i sprinkelsengen mens vi er i stua....
Er dere fremme på flyplassen eller? =)Takk søte du![]()
Ha en super dag på jobbGod morgen
Kengubarnet kjørt på skole å jeg er på jobb men starter ikke ennå
Her må jeg rekke det avogtil ellers er ikke mannen hjemmr før sent hver dag å det går ikke
Han sov der til to så fikk han mat. Så sovna han igjen så sov han i sengen til kl 5 da ringeklokke gikk så fikk han mer mat. Men da Var det også stopp på godviljen i sprinkelsengen så jeg tok han over i senga . Så sovna han igjenSå bra at han sov i sprinkelsengen sin <3 Deilig <3
Varte det ut natten eller? :=)
Så deilig daHar sovet veldig godt i natt![]()
Det blir du nødt til!!Må virkelig stramme henne opp![]()
Er det første dagen hans idag?Vi har ikke dratt enda, skal være det rundt kl 9.
Jeg sitter å nyter en stille morgen med lille U alene![]()
God morgen. Da var det jammen meg min tur å bli forkjølt :-/
Nei, da er det bedre at du trener noe som ikke gjør det verre for degNei men må vel komme i gang igjen med den. Har bare så vondt i ryggen å da er det ikke noe særlig
Ja, syns jeg også. ..Så kjedelig at sump ikke legger ut neste ukes før noen dager før