Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men altfor tidlig for min B-Menneske kroppSå rart, men greit å vite da. Hehe![]()
Ja, de er skikkelig vanedyr.![]()
Så godt å høreVært hos jm, alt var bra. Tuppa vokser som hun skal og er fryktelig aktiv
Nå sitter jeg i sofaen i noen minutter før jeg skal på svømming.
Flere med den kroppen, ja.Ja. Men altfor tidlig for min B-Menneske kroppblir vel vant til det
![]()
Tydeligvis ikkr. Må bare blåse ofteOk, så ikke noe de kan gjøre.
Høreapparat er ikke så ille
Takk for detGod vakt på jobb![]()
Kos deg i dagNei, nå må jeg pakke sakene og dra.
Snakkes
Jupp.Flere med den kroppen, ja.
Min B-kropp skal nå fra neste uke tvinges til å bli en A-kropp
Er nødt for å få kabalen til å gå opp.Jupp.
Åh, lykke til med det![]()
Hvor tidlig må du opp da?Er nødt for å få kabalen til å gå opp.
Jeg står opp veldig tidlig, og drar veldig tidlig på jobb.
Mannen sover litt lenger, og leverer ungene, de to yngste i forskjellige barnehager, og eldsten på skolen (å som jeg gleder meg til etter sommer ferien).
Jeg henter og mannen sitter lenger på jobb.
Jeg lager middag og han kommer hjem og spiser sammen med oss
Må opp rundt kl 5Hvor tidlig må du opp da?
Skal finne URL for deg når L har funnet roen om du ikke har funnet denHvor får man tak i det? Som kan bytte bilde hørtes genialt ut
Åååh. Det er tiiiidligMå opp rundt kl 5
Jepp, det kommer til å være helt for j*** de første ukeneÅååh. Det er tiiiidlig![]()
Regner med det. Samboer står opp kvart over 5 om dagene. Jeg som vekker han. Synes det er grådig tidlig. Han er ikke hjemme før 4 uansettJepp, det kommer til å være helt for j*** de første ukene
Jeg kommer nok ikke til å være hjemme før rundt kl 16 jeg heller, men barnehagen til lille U og SFO stenger kl 17 og dersom jeg står opp til "normal" tid kan jeg på dager med mye trafikk ha problemer med å nå begge.Regner med det. Samboer står opp kvart over 5 om dagene. Jeg som vekker han. Synes det er grådig tidlig. Han er ikke hjemme før 4 uansett
Uff. Lange dager. Må vel begynne å ta veldig tidlig kveldJeg kommer nok ikke til å være hjemme før rundt kl 16 jeg heller, men barnehagen til lille U og SFO stenger kl 17 og dersom jeg står opp til "normal" tid kan jeg på dager med mye trafikk ha problemer med å nå begge.
Blir bedre etter 1. man da eldste skal begynne å ta bussen til og fra skolen.
Fra august har vi begge de yngste i samme barnehage, forhåpentligvis i Oslo...