Skravletråd Mars!

Stod og laget meg et knekkebrød og satte på tven så tøtto skulle være litt opptatt. titter bort og der ligger hun på magen foran tven, med hendene under haka og bena opp og ned i kryss og koste seg :P Så spiste jeg i full fart over vasken ellers hadde hun nok krevd pålegget mitt :hilarious:

Total katastrofe dag på babysvømming i dag. Poden fikk lekkasje :/ så begynnte kolikk skrik:(

Er innom mens snuppa koser pappaen :)
Formen er dårlig. Vondt i hodet og masse kynnere så føler meg bare teit og at det er skummelt ...
Håper på en bedre dag i morgen :)
Mannen laget tikka masala idag og skal kose meg med iskald sjokomelk etterpå. Den har ligget i fryseren 25 min sånn ca nå :D

Wow! Skulle legge lille J! Satt på Ellie Goulding på spotify, hun sovna på under 10 min :o

Da sover mini som var superovertrøtt idag etter kun en lur på ca 45-60 min idag. Skulle tydeligvis ikke sove mer. Så han var trøtt allerede i 4 tiden. Jeg er alene hjemme da gubben sprang på trening

Da sover mini som var superovertrøtt idag etter kun en lur på ca 45-60 min idag. Skulle tydeligvis ikke sove mer. Så han var trøtt allerede i 4 tiden. Jeg er alene hjemme da gubben sprang på trening
Highfive for at barn er i seng og at vi er alene hjemme :p
Gubben her dro også på trening :D
Lille sovna til Ellie Goulding :D her voice is like magic :D

Back
Topp