Ting går i hundre da jaBle lur i dag og men fortsatt like trøttopp og ut å mate katt og hente storgutten min på skolen. Travelt når man er gressenke med mange barn
godt man er i permisjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ting går i hundre da jaBle lur i dag og men fortsatt like trøttopp og ut å mate katt og hente storgutten min på skolen. Travelt når man er gressenke med mange barn
godt man er i permisjon
Der var da litt ihvertfallBle en kort en iallefall![]()
Der var da litt ihvertfall![]()

Å nei ikke gøyTotal katastrofe dag på babysvømming i dag. Poden fikk lekkasje :/ så begynnte kolikk skrik![]()
Haha! Jeg hørte skrekkhistorie da en kompis han reiste med måtte på legevakten der nede.De synes nok det var et skummelt land å feriere i![]()
Å nei så kjedelig daTotal katastrofe dag på babysvømming i dag. Poden fikk lekkasje :/ så begynnte kolikk skrik![]()
Å, fortalte de litt for mye?Kreftforeningen på døren. Kengubarnet ble lei seg gitt
Neida men det minner han jo om morfarenÅ, fortalte de litt for mye?
He he så deilig daWow! Skulle legge lille J! Satt på Ellie Goulding på spotify, hun sovna på under 10 min![]()
Veldig deiligHe he så deilig da
Ja da er det nok mini som er på ferdeHoho ikke dårlig. Hvis lyset går av og på vet du hvorforjeg hadde sikkert tenkt "nå spøker det"
Min har jo klart å dra ned internettboksen![]()
Highfive for at barn er i seng og at vi er alene hjemmeDa sover mini som var superovertrøtt idag etter kun en lur på ca 45-60 min idag. Skulle tydeligvis ikke sove mer. Så han var trøtt allerede i 4 tiden. Jeg er alene hjemme da gubben sprang på trening