God kveldble litt sent idag
frøkna helt gira etter bhg så sovnet ikke før 21:45 idag :O
Hun fikk gjennomgå av en gutt i bhg idag ... Herregud! Prøvde å sette seg på hun, lugget og dyttet henne![]()
Huff da! Stakkar lita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun fikk gjennomgå av en gutt i bhg idag ... Herregud! Prøvde å sette seg på hun, lugget og dyttet henne![]()
Takk, det varmer et slitent bekkenWow!! Så gøy!!
Har dere mye igjen eller? Hvor langt på vei er du? Syns det er utrolig sporty av deg å male rom etter en full dag ute når du er gravid!! *imponert*
Hvilken farge skal det bli på rommene?
Dette må dere kunne snakke om som voksne folk (og da svarer man!)Skulle tro det men vet ikke hva. Skulle tro han bare er full i energi som han ikke klarer å bli kvitt. Er sjekket både for løsninger og ører men skal til ØNH i april men fastlegen kunne ikke se væske i ørene da han sjekket for væske i mellomøret. Så ikke godt å si hva det kan være.
Gubben gir jeg opp. Han har absolutt ingen forståelse for at jeg også trenger søvn. Er jeg som i 14 måneder har våknet av mini på natten og våknet med mini om morgenen. Kan telle på 1 hånd de gangene gubben har stått opp med han ila 14 måneder og latt meg sove. Unnskyldningene er at jamen mini sparker i han ila natten når han sover i vår seng, nakken har plaget han (har begynnende prolapser), han har sovet dårlig siden jeg og mini har styrt litt på hvis mini har en urolig natt, listen er lang. Har spurt han om han virkelig synes det da er rettferdig at jeg skal både ta mini på natten og samtidig stå opp med han om morgenen og at jeg nå jobber i tillegg og er gravid. Det svarer han ikke på. Tror han innerst inne vet jeg har ett godt poeng men han gidder bare ikke gjøre noe med det for det er jo selvsagt mye mer synd på han og han må få skjønnhetssøvnen
Æsj, håper de klarer å holde hverandre i sjakk. ..Jepp, for hun tok toget
Meeen svigerfar kommer med bil om noen dager....med hund!![]()
Alt annet ennIkke så kjappstrikkadrakt altsåhahah
Den var lang satser på bedre vilkår i dag. Hvordan var din? Har du fått søvn i natt?Så bra![]()
Hvordan har dagen vært?
Nope. ... må innrømme at formen i går ikke var bra. Fikk dratt til behandling etter det ble det hjemme dagFikk du ikke gjort alt?
Så digg å ha noen som liker maten så godtFrøkna er så glad hver gang jeg prøver å lage pasta carbonara, hun elsker pasta med eggerøre![]()
Hva ble det til middag? trenger inspirasjonAkkurat ferdig med middag her nå![]()
Koselig å høre at mannen er med på middag tilberedningen uansett hørtes godt utMett etter middag her også.
Mannen laget kyllingsuppe med potet og søtpotet og gulrot, herlig farge på den
Fikk du lagt Hemne i vuggen?Siden både baby og hund sover er jeg i alle fall nesten alene. Men babyen sover på meg da, mulig hun kan legges i vuggen...
Vi totalrenovert huset![]()
Skal male 16 åringen og 4 åringens rom i dag![]()
God aftenhva lurt har dere gjort på i dag da?
Så morro å komme få alt som man vil ha det
Jeg har vært hos ørelege med ene gutten min. Er så utrolig kjekt å gå til den legenherlige mennesker
guttungen begynte å mase om at han var sulten mens vi satt å ventet, ble en stund å vente, og da kom en av disse flotte damene plutselig ut fra kjøkkenet med frukt til gutten min
satt helt på gråten av takknemlighet
![]()
Innom.
Mamma kom på besøk i dag og skal overnatte til i morgen.
Overrasket vesla i bhg og da var det ei som ble kjempe glad.![]()
Venter på mannen og massasje!![]()
Har 10 kilo hundemat jeg skal få plass til. Men hvor..
Alt annet en tid til å skravle
Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/
Var helt grei.. Slitsomt å være i uggen form.. Håper jeg blir bedre snart!!Den var lang satser på bedre vilkår i dag. Hvordan var din? Har du fått søvn i natt?
Er det jeg sier til han også. Er så leiDette må dere kunne snakke om som voksne folk (og da svarer man!)
Du har to barn og venter et tredje du. Det ene er ganske stort,men oppfører seg så jeg ikke skjønner at du holder ut. Han er ikke en baby, men en mann. Burde være i alle fall
Slik er det noen dager :/Nope. ... må innrømme at formen i går ikke var bra. Fikk dratt til behandling etter det ble det hjemme dag
Uff. Slapp av kjære deg♡Alt annet en tid til å skravle
Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/
Hihi. Nærmer du deg slutten nå da?Alt annet enn![]()