Vi har hatt potet, kokt torsk, revet gulrot med smeltet smørSå deilig, hva spiste dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt potet, kokt torsk, revet gulrot med smeltet smørSå deilig, hva spiste dere?
Å det er godt det bare jeg vil gjerne ha hollandeise istedenfor smeltet smør..Vi har hatt potet, kokt torsk, revet gulrot med smeltet smør![]()
Funker det ogsåÅ det er godt det bare jeg vil gjerne ha hollandeise istedenfor smeltet smør..
Hva spiste dere?Akkurat ferdig med middag her nå![]()
Kokt torsk, potet, revet gulrot med smelta smørHva spiste dere?
Var det godt?Kokt torsk, potet, revet gulrot med smelta smør![]()
Jepp, det var detVar det godt?
Så deilig med litt alenetid daMannen har tatt med kb og kompisen på turn![]()
Akkurat nå var det det jaSå deilig med litt alenetid da![]()
Alene (med babyen) herSå deilig med litt alenetid da![]()
Akkurat nå var det det ja
Hadde litt alenetid i går kveld.Alene (med babyen) her
Mellomste hos nabojenta og far og sønn går en tur på fotballbana hvor det enten er trening eller de trener
Litt lite overskudd nettopp fått to timer søvn. Med L på min side. Måtte droppe stallen i dag. Var helt skudd etter lege besøket.Er du daff idag?![]()
Tja jeg prøver men i dag måtte jeg ta taptÅååja. Rett på altsåat du har tiden
![]()
Lagt henne i vuggen?Siden både baby og hund sover er jeg i alle fall nesten alene. Men babyen sover på meg da, mulig hun kan legges i vuggen...
Vi totalrenovert husetTakk
Gravid massasje høres ekstrem deilig ut!!![]()
Hvilket rom skal du male?Pusser dere opp?
Det er sånn skjema man må fylle ut! Masse dumme spmHva er det?![]()
Samme som sistHva har du strikket på? Jeg forsøkte å strikke babysokker. Men fant aldri oppskrift jeg likte og alt ble bare for smått![]()