Skravletråd Mars!

Det er snør her :p tar det aldri slutt :p

Håper hodepinen din gir seg så du får kommet deg ut :) god bedring.

Takk!
Er på bedringens vei.Ja ligger litt snøpytter rundtom her også, men jeg håper det snart er borte vekk alt sammen :D
Eneste er alle hundeklattene som plutselig dukker opp :P

Hun skriker en del,ja. Sliter veldig med magen stakkar.. Får veldig vondt av henne :(
Jeg syns på en måte at tiden flyr og det skummelt hvor fort ting går.. Men om nettene føler jeg ting går veldig tregt.. Hehe.. Gleder meg til vi slutter å grue oss til kvelden begynner!!

Så deilig at frøkna di har begynt å leke litt mer selvstendig❤️
Du er endelig fri til å gjøre litt andre ting, må være digg :D
Uff. Jeg føler så med deg❤ har vært gjennom det samme! Men snart blir hun en smilene og lykkelig unge dagen lang :D prøvd minifom? Det hjalp faktisk på den verste magesmerten her.

Ja. Hun har dager der mamma er den eneste som duger. Idag har jeg bært på henne når hun er våken. :p mammadalt. Men andre dager krabber hun fornøyd i huset og babler :p

Hei hei
Velkommen i tråden
Vinker tilbake og ønsker deg velkommen til tråden :)

Har du hatt en bra dag så langt? :)

Vinker forsiktig hei tilbake :)
Heihei :) alt bra me deg idag da ?:)

Tusen takk for det :D

Ligger ved siden av en sovende baby :) det er herlig! Vært hos legen på kontroll pga reflux. Men fant ut jeg ikke vil ha pH måling på henne enda siden det virker å være litt i bedring :)

Ligger ved siden av en sovende baby :) det er herlig! Vært hos legen på kontroll pga reflux. Men fant ut jeg ikke vil ha pH måling på henne enda siden det virker å være litt i bedring :)
Herlig! :) Har sovende baby her og, på bedringens vei etter influensa. Håper det i allefall:)
Håper babyen din blir bra snart!

Herlig! :) Har sovende baby her og, på bedringens vei etter influensa. Håper det i allefall:)
Håper babyen din blir bra snart!

God bedring. Babyen min viser tegn på bedring så satser på dette retter seg av seg selv uten legens inngripen eller medisiner :)

Åh. Det hørtes herlig ut. Den sovende delen da :p hvor gammel er nurket?:)

Har BT på 100/60 ikke rart jeg er dårlig :p
Lillegutt har det bra :D 770 gram og ikke noe avkortet livmorhals eller åpning :) hun sa det blir noen bomturer, men bedre det enn for sent. Så fortsette med aktivitets nivå. Moderat :) og ringe så fort det kommer slike kynnere igjen ikke vente ett døgn. Følte meg lite dum når de sa det :p
Skal feire med å kjøpe noe til lillegutt ❤️ prates senere damer :D ❤️

Har BT på 100/60 ikke rart jeg er dårlig :p
Lillegutt har det bra :D 770 gram og ikke noe avkortet livmorhals eller åpning :) hun sa det blir noen bomturer, men bedre det enn for sent. Så fortsette med aktivitets nivå. Moderat :) og ringe så fort det kommer slike kynnere igjen ikke vente ett døgn. Følte meg lite dum når de sa det :p
Skal feire med å kjøpe noe til lillegutt ❤️ prates senere damer :D ❤️

Så godt å høre at lille har det bra :D Tenkt på dere!
Mitt normale blodtrykk ligger på rundt 80/60 så jeg vil bare anbefale deg å spise/drikke litt ofte. Og er du litt svimmel så spis og drikk noe med mye energi, gjerne saft eller sjokomelk og et rundstykke med ost og smør, eller enda bedre en bolle haha :P Og sett deg ned med bena høyt :)
God unnskyldning til å kose deg ltt også, det har du godt av nå ;)

Back
Topp