Skravletråd Mars!

Holdt dere i ro og inne i varmen. Drikk masse ingefærte så går det sikkert bra ;) håper dere slipper unna den verste forkjølelsen :)

Hun ble 8 mnd på lørdag :) feberen er heldigvis borte. Den var ganske høy både fredag og litt lørdag, men paracet hjalp til slutt :) takk ❤

Åh. Jeg føler med deg! Mi hadde kolikk i litt over 3.5 måned :/ hun sov oppå oss de første 8 ukene. Eneste som funka. Så vi bodde på skift i sofaen mens den andre sov :p og jeg pumpa :p men ting roa seg til slutt :) søvnen sliter vi enda med da. Men hun er ei herlig jente :)

Så bra å høre at feberen er borte ❤️

Hun her er også veldig kresen med tanke på soveplass.. Som regel kun mine armer som er bra nok.. Føler armene mine har strekt seg noen meter... :P gleder meg til hun begynner å sove i bedside cribben som står ubrukt ved siden av sengen min :rolleyes:

Her var det fult på hotellet :p ja det var mange som fødte da hehe :)

Takk som tenker på meg ❤️ var streng å lå i sengen i går. Tok litt husarbeid fikk kynnere så stoppet opp. Ikke hatt noe etter de, men nå er de tilbake. Tydeligvis kommer de etter jeg har vært aktiv. Skal på kontroll på sykehuset senere idag vennen :)

Så bra at de stoppet opp når du hvilte❤️ Spørs om ikke du må ta det veldig med ro i ukene fremover... :)
Masse lykke til på kontroll :)

Så frustrerende da:(
Må jo kunne gå ann å svare på meldinger selv om man er syk?!:rolleyes:
Synes det ja. Sms om man ikke orker telefon, bare en kort "jeg er syk, tar kontakt senere" i det minste.

Nå glir dåp med bunad ut mellom fingrene våre. Får han den i det minste til 17. Mai?

Så bra at de stoppet opp når du hvilte❤️ Spørs om ikke du må ta det veldig med ro i ukene fremover... :)
Masse lykke til på kontroll :)
Ja ❤️ må nok det :) samme som med N nesten ingen aktivitet :) med en gang jeg gjør for mye sier kroppen fra. Tusen takk :)
De skulle ringe om de hadde noe ledig for meg før 14:00

Våkna 6 her :o
Så sovna J nesten oppi grøtskålen rett før 8 :p nå ligger hun å drar seg :p

Vært oppe en god stund her også :P
Kjenner øynene mine begynner bli veldig tunge nå, ja!!

Deilig, da får du kanskje spist frokost!! Jeg sitter i senga med frøkna i armene og fantaserer om frokost og kaffe...
Prøvd legge henne fra meg mange ganger, men hun bare våkner og griner :(

God "morgen" :)
I går kveld ble jeg sittende og strikke,derfor ble det ikke noe skravling .

planer for dagen?

Back
Topp