Ingen anelse desverreEr det noen av dere som kan hjelpe meg med en ting? Jeg har iPhone og ønsker å slå på så jeg får varsel når det skjer ting på forumet her. Hvordan gjøres dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen anelse desverreEr det noen av dere som kan hjelpe meg med en ting? Jeg har iPhone og ønsker å slå på så jeg får varsel når det skjer ting på forumet her. Hvordan gjøres dette?
Jaaa!!!Bare to dager igjen nå
Tusen takk snuppaTakk for det.
Du også
God morgemGod morgen fra meg forresten![]()
Morn morn
Alt bra?
Her er jeg straks på vei å ta første lur med frøkna mi![]()
Holdt dere i ro og inne i varmen. Drikk masse ingefærte så går det sikkert brahåper dere slipper unna den verste forkjølelsen
![]()
Hun ble 8 mnd på lørdagfeberen er heldigvis borte. Den var ganske høy både fredag og litt lørdag, men paracet hjalp til slutt
takk ❤
Åh. Jeg føler med deg! Mi hadde kolikk i litt over 3.5 måned :/ hun sov oppå oss de første 8 ukene. Eneste som funka. Så vi bodde på skift i sofaen mens den andre sovog jeg pumpa
men ting roa seg til slutt
søvnen sliter vi enda med da. Men hun er ei herlig jente
![]()
Her var det fult på hotelletja det var mange som fødte da hehe
![]()
Takk som tenker på megvar streng å lå i sengen i går. Tok litt husarbeid fikk kynnere så stoppet opp. Ikke hatt noe etter de, men nå er de tilbake. Tydeligvis kommer de etter jeg har vært aktiv. Skal på kontroll på sykehuset senere idag vennen
![]()
Synes det ja. Sms om man ikke orker telefon, bare en kort "jeg er syk, tar kontakt senere" i det minste.Så frustrerende da
Må jo kunne gå ann å svare på meldinger selv om man er syk?!![]()
God morgen vennen, fikk du sove igjen etter sist vi skravlaGod morgen jenter. Ser at dere er godt i gang med mandagen![]()
AaaahIkke kommet meg til varmen ennå
Reiser natt til onsdag..
Ja har detGod morgen
Sovet godt?
Våkna 6 herSovet helt greit, føler meg absolutt ikke uthvilt... Men har fått sovet noe, så skal ikke klage![]()
![]()
Enn du?
JaSå bra at de stoppet opp når du hvilteSpørs om ikke du må ta det veldig med ro i ukene fremover...
![]()
Masse lykke til på kontroll![]()
Ja har detdrømte at jeg og mannen møtte en kompis som dessverre døde alt for tidlig. Husker ikke hva som skjedde da
![]()
Har du sovet godt?![]()
Våkna 6 her
Så sovna J nesten oppi grøtskålen rett før 8nå ligger hun å drar seg
![]()
Ja mye rartDu drømmer mye i disse dager![]()
Sovet helt greit![]()
Ja stoler på mamma denne ukaHehe.. Det er ingens svigermors sterkeste side![]()
Godt mammaen din er i nærheten og kan stikke innom![]()
God morgenGod morgen jenter. Ser at dere er godt i gang med mandagen![]()