Ja de så sånn utTakkde er nydelige
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de så sånn utTakkde er nydelige
![]()
Håper du får en fin dag på jobbNei får vel jobbe litt, er en del å gjøre i dag![]()
Jeg har brukt briller siden jeg var 9 og det er bare en del av meg. Jeg er naken uten (også ser jeg ikke... ;-))Ja vi burde jo vite hva som er bestmen hadde vært greit med oppfølgning for oss også. Jeg og ble innkalt som barn. Men måtte ha sånn øyetrening pga skjeve hornhinner. Ble friskmeldt
synes brillene er mye finnere nå enn da jeg var barn
![]()
TakkÅåh![]()
så koselig. Hvor går ferden? Dere må kose dere kjempe masse.
Jeg liker brillene mine veldig godt )Ja vi burde jo vite hva som er bestmen hadde vært greit med oppfølgning for oss også. Jeg og ble innkalt som barn. Men måtte ha sånn øyetrening pga skjeve hornhinner. Ble friskmeldt
synes brillene er mye finnere nå enn da jeg var barn
![]()
Goood morgenGoood morgen damerdet er fredag woop woop
Jeg og lille J sov helt til 7:30 idagwohoo.
Har to stykker![]()
![]()
![]()
Tja helt vanelig dag før fødsel så begynner å komme meg inn i rutinen igjen etter fødsel![]()
Det skal jeg nok klareÅåh så koseligvelkommen til tigerstaden
Koselig med jentehelg, du må kose deg kjempemasse![]()
God morgenGod morgen
Kløna klarte kunststykket å snuble i noe i trappen og smelle hodet i veggen. Nå har jeg hodepine
God morgen og god helgGpd morgen bv. Ny dag nye muligheter og det er freedaaag
![]()
Hoster han mye?Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta sjansen på å ta med mini på en liten tur eller om jeg skal drøye det pga hosten.
God morgenGod morgen.
To timer etter at jeg våknet av min datter, anmer jeg enda.
Hun har vært på badet og fått tørr bleie, men vi la oss igjen.
Hun dier og sover
Mannen har tatt seg av de store, så jeg bare ligger her
Litt sent for det nåDu! Du må trø varsomt.
God helg og lykke til hos legenDa var det fredag.
Her er det først en time hjemmekontor, lege, to møter og så er det helg.
Skal feire 9 års dagen til eldsten i helgen.
Hjelp er han blitt så gammel allerede, syns ikke det er lenge siden han var baby
He he mye som må ut i dag daBytte bleie. Igjen. Hun fylte bare den forrige på stellebordet. Og stellebordet. Selvsagt skal vi amme tre minutter før hun fyller en til.
God morgen HopeGod morgen![]()
Nei 5 min til kaia båten over så kjører vi svinesund moss og hjemmover kunne tatt båten hjem men er kjedelig nok de to timene det tar en veiEr det lang kjøretur da?
Brownies?!brownies![]()
det gjorde jeg
god morgen
Skjønner![]()
Formen virker grei men hoster og litt snueHerlig med litt ekstra kos når de først skal være syke ja syns jeg
Hvordan et det med han idag?