Skravletråd Mars!

Ja vi burde jo vite hva som er best :p men hadde vært greit med oppfølgning for oss også. Jeg og ble innkalt som barn. Men måtte ha sånn øyetrening pga skjeve hornhinner. Ble friskmeldt :) synes brillene er mye finnere nå enn da jeg var barn :p
Jeg har brukt briller siden jeg var 9 og det er bare en del av meg. Jeg er naken uten (også ser jeg ikke... ;-))

Men jeg er ikke flink nok til å gå på kontroll. Det er ikke så viktig heller da. Viktigere for mannen som bruker linser. Så han går. Og ungene, en gang i året, alle pga at eldste skjeler.

Mellomste er frikjent egentlig en sjekkes jevnt. Yngste har jeg beskjed om å få henvis fra etterkontroll hos helsestasjonen

Ja vi burde jo vite hva som er best :p men hadde vært greit med oppfølgning for oss også. Jeg og ble innkalt som barn. Men måtte ha sånn øyetrening pga skjeve hornhinner. Ble friskmeldt :) synes brillene er mye finnere nå enn da jeg var barn :p
Jeg liker brillene mine veldig godt ):)

Bytte bleie. Igjen. Hun fylte bare den forrige på stellebordet. Og stellebordet. Selvsagt skal vi amme tre minutter før hun fyller en til.

Har to stykker:)
7a4e0a1f35a8b72b4990d48cb33a219c
1a3c3ec086c142a960fb95020c59e67b

Tja helt vanelig dag før fødsel så begynner å komme meg inn i rutinen igjen etter fødsel:)

Nydelige hester du har :)

God morgen.

To timer etter at jeg våknet av min datter, anmer jeg enda.

Hun har vært på badet og fått tørr bleie, men vi la oss igjen.
Hun dier og sover

Mannen har tatt seg av de store, så jeg bare ligger her
God morgen:)
Deilig med en sløv start på dagen!

Da var det fredag.
Her er det først en time hjemmekontor, lege, to møter og så er det helg.
Skal feire 9 års dagen til eldsten i helgen.
Hjelp er han blitt så gammel allerede, syns ikke det er lenge siden han var baby
God helg og lykke til hos legen:)
Håper dere får en super feiring i helgen!

Back
Topp