God natt og sov godtOg nå skal jeg legge meg tenker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtOg nå skal jeg legge meg tenker jeg![]()
Det er bare så vanskelig å komme seg i seng når man begynner å planlegge maten man skal spise i helgenGod natt og sov godt
Hva skal du spise?Det er bare så vanskelig å komme seg i seng når man begynner å planlegge maten man skal spise i helgen
I morgen er det ytrefilet av villsvin, og på lørdag er det elgstek.Hva skal du spise?
Jeg ignorerte min og tok faktisk klesvask, det kjedeligste men mest fornuftige valgetLitt som meg med andre ord.
Sitter og ser på posen med strikketøyet mitt
Er dere mange eller?Det vet jeg at jeg gjør
Jeg ble bare sittende her å leke med dataen, jegJeg ignorerte min og tok faktisk klesvask, det kjedeligste men mest fornuftige valget
Kan jeg få komme?den hørtes fantastisk ut. Jeg elsker non stop.Når tror jeg jeg vet om en liten gutt som kommer til å bli kjempe glad for bursdagskaken sin på lørdag
Jeg har oppskrift på en sjokoladekake, egentlig for voksene, men kan lett gjøres barnevennlig, som er ment å falle sammen når den kommer ut av ovnen og man skal fylle krem i kratret.
Jeg tenker jeg deler den i to, putter krater-delen nederst og fyller den med krem og nonstop slik at nonstopen renner ut når man åpner kaken.
Må bae få laget den uten at han ser det...
???Kan jeg få komme?den hørtes fantastisk ut. Jeg elsker non stop.
Jeg har vært på ei på snart 4 i hele dag. Teller det som trening?Samme her
Akkurat ja, det jeg ikke gidder. Arbeid altså. Har nok av detHehe, er kjekt å ha..har hatt det noen år nå. Er litt arbeid da, men det er helst gubben som gjør det![]()
Oi, det er knalltilbud da!!
Gjelder det Nordbyen også?
Ekle rusten!!! Har bare hvert okkupert andre steder.Seriøst, er du rusten snuppa??![]()
Så klartJeg har vært på ei på snart 4 i hele dag. Teller det som trening?
Greit det også da, kanskje best med hånden din?Jeg ble bare sittende her å leke med dataen, jeg
Hehe, det tenkte jeg ikke på. Hmmmm???
Trodde du ville ha fylt den med Daim kuler jeg![]()
Da har jeg trentSå klart
Strikking er faktisk ikke så illeGreit det også da, kanskje best med hånden din?
Håper den blir finDa har jeg trenten manual på 14 kg. på en bekken som ikke får lov av fysio å bære sine egne matvarer. Hurra for morgendagen.
Spise førstSå du skal ikke sove du da ?![]()
Ville gjort det selv, veldig greit sånnTar det hver for seg.
Pleier ikke ha med familie annet enn første.
Tar en liten feiring hjemme på selve dagen, og barnebursdag