Jeg har pakket ut festdrakter og dresser på jobben.. Lite hint....God kveld
Helt topp dag! Din da?![]()
Lørdag har K&K lørdagstilbud Ta 3 få 50% på den billigste. Gjelder ALLE ordinærvarer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har pakket ut festdrakter og dresser på jobben.. Lite hint....God kveld
Helt topp dag! Din da?![]()
Hvilke farger var det ?Jeg har pakket ut festdrakter og dresser på jobben.. Lite hint....
Lørdag har K&K lørdagstilbud Ta 3 få 50% på den billigste. Gjelder ALLE ordinærvarer![]()
Ååh. Desember var det velVar vel en måned her du lå på 1.hele tiden?![]()
Så braNei.. heldigvis sovna nå da. Men i stad var ikke livet helt greit for den lille. Ikke fått roen til å sove ordentlig idag.så da blir hun så veldig lei seg og vil ingenting.
Vi har fått 2 nye stativer STORE RUNDE... 70%nei det var ikke det
Salg ???
NeeeidaMakan, så frekke dere er!!![]()
blå og rødHvilke farger var det ?
Den er over i morgen. Da er det friuke neste ukeDu må ikke slite deg ut nå![]()
Til party ?2 dager igjen![]()
Kult med akvarium . Altså ikke spennede digger å avl på fisken går så mye fortere enn på hesterMannen driver å maser om akvarium. Jeg er usikker![]()
Her går det ikke en bit av brødskive inn i munnen engangJa kanskje det var detmen halvparten av brødskiva havna på gulvet
haha!
Du må droppe face. Det måtte jeg. Prøver å bake kake samtidig :/)Her går det unna så klarer ikke følge mer og fb chat samtidig![]()
Fulgt opp av hvem?Oi :/ du blir vel fulgt opp da?![]()
Det er vi to omGlad i å skravle; )
Haha ja må nesten detDu må droppe face. Det måtte jeg. Prøver å bake kake samtidig :/)
Det er santBle plutselig mørkt så da er det bedre å vaske i morgen
Gjør det mens frøkna sover. Støvsuger mens hun er våken da hun synes det er gøy å følge etter støvsugerenI morgen kan man også gjøre det